szuwar, widze że tu siedzisz [Piotr Andriejewicz Nalicz]

szuwar, widze że tu siedzisz [Piotr Andriejewicz Nalicz]

Ewkazdegustowana
Ten post był aktualizowany .
potrzebuje na gwałt tego fajnego  utworu  ruskiego. Kiedyś puściłeś i mówiłam, że fajny, kojarzysz? Oczywiście, jak się [mod], że jestem wulgarna, niekulturalna i czegoś natychmiast żądam, to se odpuść i nie pisz mi tu o dobrym wychowaniu. Abo dajesz tytuł i autora, albo zapomnij temat.

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

Ewkazdegustowana
Wiesz o co chodzi? blondyn taki śpiewał przy samochodzie, taka wiejska sceneria??

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

Ewkazdegustowana
tylko napisz, że masz wywalone i mi  nie podasz, to będę dalej szukać sama.

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

znam temat
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Aby, potrzebujesz podkladu muzycznego pod gwałt:) bardzo zaczepnie domagasz się dedykacji-tak to napisałaś jakbys nie chciała dostac tej piosenki
-jesteś Ewa oryginałką:)

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

znam temat
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ewkazdegustowana
Jak blondyn, to ta piosenka:

https://www.youtube.com/watch?v=FN7r0Rr1Qyc

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

i co mam zrobić z tym niekulturalnym startowym? moze wywalic cały watek do kosza? tam bez blokowania możecie sobie dalej pisać

Re: szuwar, widze że tu siedzisz

Ewkazdegustowana
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez znam temat
DDDDDDDDDDDDDDDDD wiem, że te, ale poważnie potrzebuję ten właśnie konkretny utwór do czegoś.
1234 ... 6