taka sobie piłkarska zagadka:)

co oznaczają gwiazdki na koszulkach i herbach kilku polskich klubów pilkarskich? dla ułatwienia podam, ze Widzew posiada taką 1-ną białą

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

Ryo2
Bez sprawdzania w sieci i na zasadzie analogii z mundialem gdzie gwiazdki oznaczają ilość  zdobytych mistrzostw świata (najwiecej gwiazdek ma o ile pamiętam Brazylia)  to tu pewnie będzie to zdobycie mistrzostwa Polski. Jeżeli piszesz że Widzew ma taką jedną to oznacza że tylko raz był mistrzem?

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

Widzew ma 4 tytuły Mistrzow Polski i za to ma białą gwiazdkę a gdy kiedyś zdobędzie kolejny tytuł mistrzowski to dostanie gwiazdkę srebrną bo wejdzie w te drugie widełki

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

da®®io
Wyszczególniono trzy rodzaje gwiazdek:
biała gwiazdka – zarezerwowana dla zespołów mających
na koncie 1-4 tytułów Mistrza Polski
srebrna gwiazdka – znaleźć ją możemy na koszulkach
zawodników należących do klubów, które wywalczyły 5-9
tytułów Mistrza Polski
złota gwiazdka – najwyższe w tym zestawieniu
wyróżnienie, symbolizujące tytuły mistrzowskie w liczbie od
10 wzwyż

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

da®®io
to teraz inna zagadka
- co to jest za zespół piłkarski SPAL 2013 -Ja przeznam się, że o nim nie słyszałem

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

Ryo2
Ja też nie ale nazywają sie zabawnie i już za samą nazwę będę im kibicować gdy się gdzieś w pucharach nawiną

Re: taka sobie piłkarska zagadka:)

da®®io
no to Cię zaskoczę bo to jest drużyna z Ferrary we włoskiej SerieA
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/SPAL_2013
i to w niej grają Cionek i Salamon
-wczoraj ogladałem ich wygrany mecz z Parmą 1:0
12