taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
Cześć Lwiczko. Zawsze czytam porady i opinie lekarzy. Paradoksalnie przy chusteczkach lub maseczkach jest się bardziej narażonym na zarażenie się przez dłuższy kontakt z zarazkami, ponieważ zatrzymujesz je w przegrodzie nosoej lub w jamie ustnej. W takich warunkach idealnie rozwijają się i o wiele szybciej. Chusteczki jednorazowe powinny być ok.
Nigdy nie wpadam w panikę, ale jak to się mówi "przezorny zawsze ubezpieczony" i wolę chuchać na zimne.
W Polsce jeszcze nie jest źle, więc też się póki co nie martwię, ale baczniej obserwuję jak to się potoczy dalej.
SARS też straszyli i skończyło się dobrze, mimo że szczepionki nie wynaleźli, bo z braku zapotrzebowania na nią koncernom ten interes nie oplacałby się.
Zastanawia mnie tylko czy faktycznie sprawdzi się czarny scenariusz ostrzegający przed totalną pandemią tej choroby. W przypadku SARS takuch ostrzeżeń naukowców nie było.
Tak naprawdę to mamy jeszcze bodajże 18 wirusów nieznanych ziemi z 25 odkrytych z lodowca w Nowej Zelandii. Więc, lwiczko, co nam pisane to nas i tak nie ominie. Z takiego założenia wychodzę :)

Miłego wieczoru i obyśmy wszyscy byli zawsze odporni i zdrowi, bo los bywa często przekorny dla tych co uważają się za nieśmiertelnych i mocnych ;)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Darrio, pisowskich farm trolli nie przebijesz nawet u sasiadow, ale warto.
Na pocieszenie, juz Loti zaczyna sarkac na pisuary, bo podatki i bykowe;)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Mary Lou
Pewna napadnięta w domu Chinka odstraszyła gwałciciela udając, że jest chora na koronawirusa.
Unieruchomiona przez napastnika zaczęła kasłać i powiedziała, że właśnie wróciła z Wuhan. Przestępca uciekł, a potem obawiając się o życie sam zgłosił na policję.
Źródło: https://www.antyradio.pl/Technologia/Duperele/Chinka-odstraszyla-gwalciciela-udajac-ze-jest-chora-na-koronawirusa-38824

Dobrze wiedzieć jaki jest doskonały sposób na zboczeńców :)
Choć jako ciekawostkę dodam, że zdarzają się też przypadki żartownisi. Ostatnio zamknęli 29-latka za wprowadzanie w błąd personelu i ludzi na pokładzie samolotu. Obecnie czeka na sprawę sądową. Oczywiście nie był w Wuhan.

Ludzie sobie żartują, a tymczasem Kim zamyka wszystkich Chińczyków na wyspie, którą chętnie odwiedzają turyści. Ale, Lwiczko, Korei chyba nie będziesz zwiedzać? :D

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Mary Lou
Kochana to nie jest pewne że nie😃👍🙄 Spoko, na razie kolezanka tylko wspominała pobyt w Seulu i szok na widok tamtejszego wjazdu autostrada do miasta.. Kilkanaście pasów.. Wow! Jakoś o korono mnie omijają info.. Hmmm żyje czym innym🙄🌺🌴💓

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
Seul to trochę jak drugi Dubaj. Swoją drogą najstarszy syn adoptowany Angeliny - Madox, studiuje tam energetykę jądrową.
Ciekawy kierunek. A czym teraz żyjesz lwiczko? Jak mniemam zwiedzasz pewnie znowu coś ciekawego. I dobrze. Korzystaj z życia i bierz z niego co najlepsze!

Pozdrawiam :)

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Mary Lou
Oj tak zwiedzam coś ciekawego a mianowicie Zlot Morsów w Mielnie DDDA Ty siedzisz Walki na 4ech? Rusz pupę! Strzelec i nie strzela?? DD nie wierzę DD
PS. Spoko. Dubaj mam w planach za 2 lata. Teraz inny priorytet. Ciiiii..
Pozdro!

Re: taki komentarz wrzuciłem na jednym z forów

Walkiria
Nie do końca. Raczej póki co siedzę na pupie :) Zdrowie i szlifowanie angielskiego. Jak ruszę to nie wiem kiedy wrócę, bo z rozpędu mogę tak szybko nie wyhamować. Odbiję sobie jeszcze mam nadzieję ;)
12