tematy wolne powinny mieć większą ilość do ukazania nie 5 a 20

tematy wolne powinny mieć większą ilość do ukazania nie 5 a 20

mary
Więcej przestrzeni dla luźnych wątków a nie żeby wchodzić w tematyczne

Re: tematy wolne powinny mieć większą ilość do ukazania nie 5 a 20

mary
Albo i większą ilość, to jest ważne

Re: tematy wolne powinny mieć większą ilość do ukazania nie 5 a 20

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez mary
mary napisał/a
Więcej przestrzeni dla luźnych wątków a nie żeby wchodzić w tematyczne
Mary, dzięki za propozycję, ale na stronie głównej są tylko zajawki do dalszej części forów podrzędnych, tematycznych itp., bo takie jest właśnie założenie forum wielotematycznego. Wyświetla się 5 ostatnio napisanych postów z każdego forum tematycznego. Można by ustawić więcej, ale według mnie nie ma to sensu, ponieważ forum byłoby rozciągnięte w "nieskończoność" i utrudniałoby to przeglądanie forum np. na telefonie.

Poza tym wystarczy kliknąć napis "Przeglądaj dalej", aby ukazało się forum w całej okazałości, ze wszystkimi postami.

Podobnie jak ktoś chce napisać jakiś wątek tematyczny, np. związany z polityką czy sprawami organizacyjnymi, to warto od razu przejść do forum tematycznego i w nim pisać. Ja i tak będę się starał przenosić tematy do poszczególnych działów. Zobaczycie, że w dłuższej perspektywie będzie to fajne rozwiązanie, bo posty będę pogrupowane tematycznie i łatwiej będzie coś znaleźć czy wejść w tematy, które nas interesują.

Więc mam przy okazji prośbę, żeby wątki tematyczne od razu zakładać w odpowiednich działach. Ja wtedy będę miał mniej pracy i zamiast je przenosić, będę mógł np., sobie porozmawiać na forum ;)