to jest wiadomość dla Wenus

Re: to jest wiadomość dla Wenus

da®®io
Wenus napisał/a
32x2, +16x2, +8x2, +4x2  …. dobrze myślę?
ale Ci wyszedł super Mundial - 120 meczy - wow:)
a tu tylko grano ich 64

Re: to jest wiadomość dla Wenus

Z tą blokadą to żartowałam oczywiście, raz na cztery lata to jakoś to zniosę :)

Re: to jest wiadomość dla Wenus

No tak, zapomniałam, że każda drużyna grała z kimś a nie sama ze sobą :) ale dla mnie to tak się ciągnęło jakby tych meczy  było ze 200 :)

Re: to jest wiadomość dla Wenus

Wenus napisał/a
Z tą blokadą to żartowałam oczywiście, raz na cztery lata to jakoś to zniosę :)
za dwa lata będzie Euro 2020 i tez będzie ponad 50 meczów

Re: to jest wiadomość dla Wenus

Wenus
Dwa lata to dużo czasu, zdążę odpocząć :)
12