uważajcie na nisko przelatujące samoloty

uważajcie na nisko przelatujące samoloty

w kurortach wakacyjnych scieżki podejscia do lotnisk projektowali chyba jakieś przygłupy - popatrzcie sami - bo to wygląda jak fotomontaż na foto shopie

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,22092766,turystka-na-karaibach-zginela-od-podmuchu-samolotu.html

Re: uważajcie na nisko przelatujące samoloty:)))