w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy, czyli stadion żużlowy

a jest nim nowo zbudowany stadion żużlowy klubu Orzeł Łódź

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

da®®io
Stadion ten pomieści ok. 10 tys. widzów i będzie miejscem rozgrywania ligowych pojedynkow żuzlowych drużyny Orzeł Łódz

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

obiekt ten robi imponujące wrażenie
i zapewne wkomponuje się w sportową mapę Łodzi
-jeszcze nie byłem na zawodach żuzlowych, więc być może kiedyś gdy Orzeł wzrośnie sportowo wybiorę się na ten stadion, choć trochę mam daleko

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

da®®io
tego stadionu najbardziej nie lubią kibice łks gdyż uwazają, że ta inwestycja opóźniła i zablokowała rozbudowę ich stadionu piłkarskiego

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

hiena
Fajny obiekt...nie oglądam żużlu ale w tym tygodniu...jeden sportsmen popełnił samobójstwo:(...

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

w niedzielę byłem na tym stadionie na imprezie żużlowej - Turniej 4-ech Narodów połączonej z uroczystym otwarciem tego obiektu sportowego - w zawodach brały udział drużyny z Australii, Rosji, Polski i Danii i w takiej kolejności uplasowały się te narodowe zespoły - impreza była super, na widowni było ok.10tys. kibiców i zakończyła się pokazem fajerwerkow podczas dekoracji zawodników - na takich zawodach byłem po raz pierwszy i nie wykluczam, ze jeszcze kiedys to powtórze

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

na trybunach było 10 tys. kibiców

Re: w Łodzi powstał nowy obiekt sportowy

Parada motocyklowa otwierająca
te zawody żużlowe na nowozbudowanym
stadionie żużlowym Orła Łódź
12