w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
Ten post był aktualizowany .
odbył się koncert legendarnego zespołu - glam-hard rock KISS ale ... ja niestety na nim nie byłem :(((((((

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
jednak w związku z tym wydarzeniem spróbuję rozwinąć ten wątek dotyczący tego lubianego przezemnie zespołu.
ps. może ktoś wklei z tubki jakieś utwory KISS bo mi ta operacja jakoś nie wychodzi

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
Ten post był aktualizowany .
z oryginalnego składu zespolu występuje jeszcze 2 wykonawców:
Paul Stanley – gitara rytmiczna, wokal (od 1973) w masce Gwiezdnego Dziecka oraz
Gene Simmons – gitara basowa, wokal (od 1973) prezenuje się w postaci Demona
KISS nagrał 20 albumów-Ostatnią ich płytą był Monster z 2012 r.

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

da®®io
Ten post był aktualizowany .
Cechami charakterystycznymi wizerunku
scenicznego grupy były i pozostają: makijaż,
kostiumy oraz pokazy pirotechniczne. Na scenie
Kiss używa wysięgników hydraulicznych ...
 tworząc niezapomniane widowiska
ps. chciałem wrzucić kilka fotek ale powstrzymałem się biorąc pod uwagę ostrzezenia o prawach autorskich

Re: w Łodzi w Atlas Arenie

MaryLou