we WTOREK miało miejsce zaćmienie Słońca

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

Wenus
Hej :) Lubię takie tematy ale pamięci do dat to nie mam, chyba się już zdążyłeś o tym przekonać ;) Szkoda, że do następnego takiego w Polsce to już nie dożyjemy niestety.

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

da®®io
jakieś takie słabe będzie u nas w 2020 i 2021, a takie znaczące będą
"Najbliższe obrączkowe zaćmienie widoczne w
Polsce nastąpi 13 lipca 2075 roku, zaś najbliższe
całkowite zaćmienie widoczne z terenów Polski
dopiero 7 października 2135 roku."
Chciałabyś doczekać chociaż tego z 2075r -jako 100 letnia babuleńka:)

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

Wenus
Chyba nie dam rady, a nawet jakby tak się stało to i tak nic nie zobaczę. No to się wolę nie nastawiać ;))

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

da®®io
elektryzujesz mnie tym oczkiem:) dobranoc:) bo zaraz uciekniesz-ps.co tej Sylwii się porobiło? przecież kiedyś była inna

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

Wenus
Czytam książkę i czasem zerkam na forum ale oczko mi się już przymyka :) Dobranoc, kolorowych ;)

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

Minko, zaglądaj tu częściej żebyśmy sobie rozmawiali

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

Re: W poniedziałek będzie mieć miejsce nad USA pełne zaćmienie Słońca

da®®io
tak nam spowszedniało zjawisko zaćmienia Słońca, że to dzisiejsze jedynie częściowe na terenie Polski mało kogo emocjonowało bo obserwacja nachodzącego na tarczę Słonca Księżyca była mocno utrudniona przez gęste burzowe chmury
12345