widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

da®®io
wyciągaja stare tematy za pomoca bezsensownych anonimowych przynudzań czym tylko zaśmiecaja takie wątki - to taka metoda z d.Onetu na spamowanie wątków nawet gdy nie ma nic sie do powiedzenia

Re: widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

da®®io
zajrzalem tutaj ukradkiem i na chwile- ponowny powrot na forum na dluzej przewiduje na w nastepny tydzień - hej wszystkim:)

Re: widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

Cześć! Przeżyłem na onet.pl dwie wielkie wojny klonów :) Mimo, że brałem udział tylko na forum politycznym (pod nickiem dyrektor.kombinatu poźniej komtet.centralny) to zostałem mimowolnie uwikłany rykoszetem w tę grę pełną absurdów. Nie nadążało się za kasowaniem inwektyw z "księgi gości". Ciekawostką był fakt, że nikt nie wiedział o co tak na prawdę chodzi, jaki jest sens tych potyczek i do czego to zmierza a im bardziej człek silił się na spokój to wzbudzało dodatkową, niekontrolowaną furię. Dobrze Cię widzieć. Pozdrawiam i do miłego...

Re: widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

Mary Lou
Do miłego Darek! Wracaj! :) nie zapomnij maseczki:)))

Re: widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
;) Trafiles pewnie ma Lolke & co. Moze kiedys sie dziwiles, ale dzis juz chiba nie;)

Re: widzę, ze zawitali tutaj spamujący podbijacze wątków

Sputnik
To długa historia :) Poszło o laski. Umówiłem się z jedną w realu i się zaczęło spamowanie mojej księgi gości przez drugą. Nicka nie będę wymieniał bo to oznacza same kłopoty na samą myśl ;) Zazdrość to bardzo niebezpieczne zjawisko.