wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

da®®io
ostatnio odswieżałem swoją wiedzę historyczną przeglądając swoje zasoby historyczne i te materiały w necie uswiadomiłem sobie, że przez cały XVII Polska prawie bez przerwy z kimś ze swoich sąsiadów walczyła i to po kilka razy i już wtedy zapewne nie była zbyt lubianym agresywnym Państwem - my chyba tak już mamy

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

da®®io
przedstawiam chronologię najważniejszych wojen Polski w XVII wieku ze wszystkimi wokoło niezależnie od tego czy to były wojny obronne czy napastliwe bo historia na to ma różne poglądy w myśl tego, że kazdy kraj ma własną historię

[...]

od roku 1600 do 1699 z małymi przerwami -to prawie 70 lat wojen
-miało to być ciekawe i czytelne, ale niestety wikipedia uszkadza linki odcinając jeden znak, a więc sorry że tego nie mozna otwierać

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

Kawusia
Czyli ludzie urodzeni w tamtym okresie czasu,nie wiedzieli co to znaczy wolność.Ja zawsze powtarzam że dziękuję że żyję w tych czasach.

Re: wiek XVII " co nam obca przemoc wzięła szablą odbierzemy "

MaryLou
Błogosławiony ten nasz czas Kawusiu i Darku,prawda?
12