wystartował 75 Tour de Pologne

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

a tak przedstawia się trasa tego górskiego etapu na Bukowinie Tatrz.

bardzo dobrze pojechał lider-trzecie miejsce-i bonifikata 4 sek. na mecie

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

Lwiczka9
Darku nie ograniczaj wolnosci wypowiedzi i nie narzucaj tematyki  tylko sportowej...Czasem odnosze wrazenie ze pozazdrosciles krytykowamemu przez ciebie  Lotowi i chcesz tu miec swojego bloga..Nie dziel ludzi..Niech zwycieza swoboda wypowiedzi..Chyba nie jest to mile ze watek towarzysko sie slabo rozwija? ci nie towarzyszy w tour de pologne skoro nie pozwalasz nam mowic o takze ciekawostkach..Moze to w sumie ciekawsze bo relacje z wyscigu sa w necie:)) ale rozumiem ze spelniasz sie jako komentator sportowy:)) Spoko, tez kiedys zaanektuje sobie imprezki sportowa:))) bez urazy milego wieczorka! Doceniam twoj wysilek,nadawaj dalej! Kwiatek wygra!

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

da®®io
skoro przez caly dzień nikt tutaj nie zagląda to logicznym jest że większosc moich wpisów zaczyna przypominać " mój blog "
-nic nie mam do przesmiewczych uwag kapitana, ale nie muszę ich kontynuować - prawda?

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

da®®io
dzisiaj ostatni etap tego wyscigu - życzmy Kwiatkowskiemu końcowego triumfu

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

niesamowita końcówka etapu - pogoń za uciekającym Yatesem i w efekcie wygrana w całym wyscigu przez Michała Kwiatkowskiego -brawo, za to że to jemu udało się wygrać przewagą 10sek. ten nasz wyścig

zdjecie to zrobiłem bezposrednio z tv,
 być może je wymienię na lepsze

Re: wystartował 75 Tour de Pologne

Ryo2
A mi się pojawiły reklamy na Multi.  A konkretnie reklamy rowerów (dlatego piszę na tym wątku) ;)