zestaw walentynkowy

walenty
piwo i frytki

Re: zestaw walentynkowy

Biegnij Lola biegnij

Re: zestaw walentynkowy

walenty
loleczko a  dlaczego ty kochanie nie idziesz na forum nowa atlantyda?  czy ty królowa spamu i kiczu boita się? lolus toż to nie godne królowej ehehe

Re: zestaw walentynkowy

walenty
boita się .nie boita się ja walenty cia obronie ciałem zasłonie bo ja jestem brus li karate mistrz

Re: zestaw walentynkowy

walenty
lolu kochanie urde co bedzie na kolacje walentynkowa

Re: zestaw walentynkowy

Biegnij Lola biegnij
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez walenty
Już chyba mi się nie chce z wami użerać DDD! Dojrzałam, wydoroślałam he he. Chociaż nie wiem, czy mnie coś za chwilę nie rąbnie D. W każdym razie "królowa kiczu" na forum srenity nie wejdzie, możecie być spokojni i bezstresowo pisać na nim o d/ pie maryni DD