znacie grecką wysepkę Skiathos?

da®®io
wyspa ta jest położona w archipelagu Wysp Sporadów Północnych na M.Egejskim niedaleko miasta Wolos

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

da®®io

byłem tam kiedyś podczas pobytu w Grecji

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

da®®io
do założenia tego wątku sprowokował mnie ten artykuł
https://turystyka.wp.pl/kara-za-zabranie-kamykow-z-greckiej-plazy-nawet-do-4-tys-zl-6290245397022337a
-wprawdzie na tej plaży nie byłem i nawet nie wiedziałem, że to takie unikalne miejsce na tej wyspie

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

da®®io

a tak wyglądają te kamyki
z plaży na wyspie Skiathos

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

pytam
Wszyscy umieją korzystać z Google i wyszukiwać różne obrazki. Poza tym jak już opowiadasz bzdury,że gdzieś byłeś to dlaczego nigdy nie pokażesz zdjęć,które sam robiłeś tylko wklejasz cudze obrazki z internetu i nie podajesz linków do prawdziwych autorów?
Pytałeś autorki tych zdjęć,czy ona się zgadza,żebyś wklejał zdjęcia z jej wycieczki do Grecji w 2007 roku?

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

da®®io
nie wierzę zaczepny prowokatorze że nie poslugujesz się w necie memami, wklejkami i tez zapytam " posiadasz do nich prawa autorskie? " więc odwal się agresywny przypierdzielaczu

Re: znacie grecką wysepkę Skiathos?

hehe
🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
12