znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

da®®io
no comment:(

Re: znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

da®®io
ten system niestety sprzyja mnożeniu nowych pustych wątków tak jak ma to miejsce za miedzą

Re: znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

da®®io
i cholernie utrudnia odnajdywanie tematów archiwalnych

Re: znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

da®®io
moge gadać ze sobą w szufladkach, ale na tablicy mi się nie chce

Re: znów na Multi powrócił *groch z kapustą* ???

no comment:(
Cześć Dario! Jak to "no comment"? Przecież już skomentowałeś...
A tak poważniej, to wróciłem do prostej tablicy (bez podziału na kategorie), ponieważ nie wytrzymałem psychicznie... Myślałem, że jestem twardszy i nie ustąpię. Niestety moja słaba psychika nie wytrzymała tego, że i tak większość pisała, gdzie chciała — ignorując działy tematyczne. Właściwie mniejszość, bo i tak prawie nikt tutaj nie pisze...

Dlatego wróciłem do starej, prostej wersji, pomimo tego, że tak się napracowałem z podziałem postów na kategorię. Pamiętam, że spędziłem wtedy chyba 3 długie miesiące — całe dnie i noce przenosząc posty do odpowiednich działów... W tym czasie nie spałem, nie jadłem, nie oddychałem i nie uprawiałem seksu... Ale nie wracajmy już tego, ponieważ do dla mnie bolesny temat...