1 marca koniec forum

,-2

Re: 1 marca koniec forum

,-2

Re: 1 marca koniec forum

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Sloneczko, zalatw to wreszcie z adwokatem, policja i prokurarura, jak wiele razy obiecywalas i odpiernicz sie wreszcie od nas.

Re: 1 marca koniec forum

dziewczyna w perłowej sukience
Szuw_, po to, właśnie powinno pozostać takie forum( przez jakiś jeszcze czas), żeby takim osobom jak biegnąca lola i złorzeczący lothar powiedzieć - Nie!

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij

Re: 1 marca koniec forum

dziewczyna w perłowej sukience
Zawsze może zmienić zdanie. Panowanie nad królestwem jest...Takie przyjemne!

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Przepraszam:) Masz prawo:)
Nie chcę się tłumaczyć, ale wstyd mi, że ta Lola to jest kobieta i w dodatku moja imienniczka- czyli dająca życie- a przynosi jedynie destrukcję.

Re: 1 marca koniec forum

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Bierzesz szuwareczka pod włos perłowa? Jeśli jest słowny i honorowy, to zamknie.
A ty ze swoim CHonorem Lola, gdzie? Ile razy pisalas, ze twoja noga na forum nie postanie, a ciagle jestes na roznych i wszedzie syfisz. Idz wreszcie do psychiatry albo na policje.