1 marca koniec forum

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Dziękuję, Sylwia:) Chciałam w spokoju porozmawiać z sympatycznymi ludźmi, pożegnać się pomału, ale przylazło to babsko wyzywać ludzi od szmat.

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
To odpisuj, jak Cię to bawi. Dla mnie nie było w nich nic nowego, o czym by już ta baba nie pisała.

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Bywają. Mam nadzieję, że w mniejszości.

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Zgadza się, dlatego grzecznie prosiłam, żeby sobie poszła. Może nie tak grzecznie, ale do ludzi trzeba mówić czasem ich językiem, żeby skumali:)

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie