1 marca koniec forum

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Od początku jesteś nieinteresująca, monotematyczna i wulgarna. Odkąd się pojawiłaś na Marsie. Psujesz powietrze wszędzie, gdzie się pojawisz i obrzygujesz wszystko dokoła. Idź stąd do siebie.

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Przestań pić, bo widzisz mnie podwójnie.

Re: 1 marca koniec forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
usuwajcie ile wlezie, swojeo qstwa nie usuniecie, to siedzi we krwi DD
Lola — przeczytałem, to co napisałaś wcześniej — i to nie ja skasowałem Twoje komentarze — jeśli chcesz, to napisz jeszcze raz.

PS. Czy ktoś z uprawnieniami moderatora skasował Loli komentarze?

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Też jestem za. Niech bulimiczka dalej rzyga.

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie

Re: 1 marca koniec forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
Też jestem za. Niech bulimiczka dalej rzyga.
Poczekaj, poczekaj — bo być może ja nie przeczytałem wszystkiego, tego o "rzyganiu" akurat nie przeczytałem — jeśli były tam takie komentarze, to raczej słusznie zostały skasowane.

Trochę mnie natomiast zirytowało skasowanie wszystkich komentarzy, ponieważ chciałem Loli odpisać, na te pierwsze wpisy.