1 marca koniec forum

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Zaczęła wyzywać, bo skumała:) Uściski, Sylwia:) Dobranoc:)

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie

Re: 1 marca koniec forum

rozalka
Weź ją wykasuj, Sylwia, bo to nie ma z kim gadać. Wojtek przy niej to anioł:)

Re: 1 marca koniec forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie rozśmieszaj mnie szuwar , nie jestem tu po to, żeby się powtarzać, tym bardziej, że doskonale jesteś zorientowany i uczestniczący w sprawie. Zadeklarowałeś likwidację tego forum, kibicuję temu i tego się trzymam, reszta mnie nie interesuje.
Oczywiście, że zdeklarowałem likwidację  forum i słowo stanie się ciałem 1 marca. Ja nie rzucam słów na wiatr. Podobnie jak obiecałem, chociażby Lotharowi (sic!), że o zlikwidowaniu forum poinformuję z miesięcznym wyprzedzeniem i słowa dotrzymałem. I podobnie jak obiecywałem Lotharowi, że do 1 marca jest tutaj osobą persona non grata — zbanowaną i słowa dotrzymuję. A Ty, jeśli nie chcesz podzielić jego losu, to zachowuj się przyzwoicie i nie obrażaj użytkowników tego forum.

Dziękuję, że mi kibicujesz i lubię Cię za szczerość — jesteś wulgarna, ale przynajmniej prawdziwa (tak mi się wydaje). Ja Tobie też kibicuję, żebyś w końcu znalazła przycisk, który pozwoli wyłączyć Ci komputer oraz żebyś znalazła drogę do dobrego psychologa — bo jesteś agresywna, nadpobudliwa i chyba masz objawy lekkiej schizofrenii — wszystkich wokoło oskarżasz, węszysz teorie spiskowe itp. (to tylko moje przypuszczenia, ponieważ lekarzem nie jestem). Niby nie cierpisz ludzi piszących na forach, ale nie możesz bez tych forów tak naprawdę żyć i ciągle na nich przebywasz. Życzę Ci, żebyś w końcu oprzytomniała.

Re: 1 marca koniec forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka
rozalka napisał/a
To odpisuj, jak Cię to bawi. Dla mnie nie było w nich nic nowego, o czym by już ta baba nie pisała.
Chciałem tylko odpisać na komentarze, które były kierowane do mnie (mam do tego prawo). Jeśli widziałabym, że Lola Cię obraża, to też  bym takie komentarze skasował.

Re: 1 marca koniec forum

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez rozalka

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij

Re: 1 marca koniec forum

Biegnij Lola biegnij napisał/a
Nie interesuje mnie twoja analiza, ani ocena mojej osoby  liczę , że dotrzymasz słowa i zlikwidujesz forum, to wszystko.
Odpowiedź masz wyżej. I tak jak napisałem — nie życzę sobie, żebyś tutaj kogokolwiek obrażała.