10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

sputnik
Uwielbiam wykłady :) STOP upolitycznieniu Nauki! Warto obejrzeć :)
https://youtu.be/wbsZRWCl4Os

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

Lwiczka9
Tak,to hit dzisiejszego dnia. Sputniku,jeszcze wiele sie wydarzy. Dobrej nocki! ps. protest w Poznaniu był ok.

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

Wiliam
Tak, to ten brak demokracji pozwolił Panu Profesorowi wypowiedzieć swoje poglądy, które są jakie są, cokolwiek dziwne Pan Profesor zapomniał w historii o fizykach o Pewnym Żydowskim małżeństwie które zdradziło demokrację dostarczając plany atomówki Stalinowi który od Hitlera, różnił się tym że na liczniku ofiar miał ich trzy razy więcej.  Ale pamięć jak widać szwankuje lub jest wybiórcza, nikt nie jest idealny jak widać.

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

Wiliam
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Dlaczego mam protestować mam bronić emerytur Ubeków i  Zomoli ??? W życiu , ja bym im nie zmniejszył emerytur ja bym im całkowicie je zabrał, niech im płaci Moskwa skoro ich zatrudniała do niszczenia Polski.
A czego ci brakuje wolności słowa ? możesz krzyczeć i pisać co chcesz może zaprzeczysz ? Możesz sobie wybrać program TV rządowy i 15 antyrządowych i kilka antypolskich możesz kupować gazetę jaką chcesz, możesz wybrać w wyborach kogo chcesz  od Biedronia i Szczuki do Kowalskiego i Niesiołowskiego.
Proste -  następne wybory są za trzy lata zagłosuj na kogo chcesz czerwonych, zielonych różowych, brunatnych  twój wybór a u nas ludziom się nie chce, Ja byłem na referendum o JOWach frekwencja była 7%, BYŁAŚ ???
Wybory powinny być OBOWIĄZKOWE jak np w Australii jesteś obywatelem państwa masz obowiązki - płacić podatki iść do wojska (w razie czego) i głosować, i już. Potem płacze i jęki że wygrało nie to co ja chciałam....
Czy mi się podobała Prezydentura Bolka ? sam na niego głosowałem, albo Pijaka  jak nie umiał wstać nawalony podczas wizyty w Rosji - sam na niego głosowałem, albo Kaczyńskiego który nie dawał sobie rady, na niego akurat nie głosowałem albo Komorowski analfabeta opowiadający Obamie kawały o murzynach ludzie TO MYŚMY ICH WYBRALI albo nie wybrali bo nam sie nie chciało iść głosować, Demokracja skoro jest ,wygrywają wybory ci którzy mają przewagę głosów, Nic nie wskazuje na to by PiS miało oddać władzę skoro sa tacy w większości których zadowalają 500 plus, Przywrócony wiek emerytalny,  co zrobić PO NIE DOTRZYMAŁO ŻADNEJ OBIETNICY ja nie mam kłopotów z pamięcią Gdzie obniżone podatki 3 razy 15, kwotę nieopodatkowaną podnieśli przez 8 lat o 2 zł słownie DWA ZŁOTE a  Podatek Vat podnieśli Patrzeli tylko na siebie żeby się nachapać  o ludziach zapomnieli mieli ich gdzieś, teraz chcą obalać rząd i się dziwią że nie mają poparcia ? Szukają go w sojuszach z Ubekami no to gratulacje i Szczęść Boże na droga.

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Kiedy byłam małą dziewczynką słuchano wolnej europy i wielbiono Wałęsę.Potem przyszła pora na Radio Maria i Rydzyka.Wmawiano mi też że Bóg to pan z brodą który ciężko karze jak nie będę chodzić do kościoła.Diabłami straszono jeszcze moje dzieci na religii,tak ze musiałam światło świecić w pokoju do póki nie zasnęły.Wałęsa okazał się zdrajcą,Rydzyk biznesmenem ,a Bóg najwyższym dobrem które nie przynależy do żadnej religii.A diabły ...no cóż każdy ma swojego diabła który go starszy....Czy to znaczy ze żyłam w kłamstwie?A jeśli tak to jaką mam gwarancję że dalej mnie nie okłamują?Dlatego głosowałam na Kukiza bo wydawał się najbliższy moim ideałom politycznym.Potem zagłosowałam na Pis,ale nie jestem do końca przekonana.Nie wielbię Jarosława ,Rydzyka ale nie było na kogo głosować.Moje prawa to te które sobie sama wyznaczyłam,i ich staram się trzymać.Żaden ksiądz ,ani polityk nie będzie mi mówił jak mam postępować,bo to moje życie i to ja ustalam reguły.

P.S.Idę się pakować,a wam życzę owocnych przemyśleń,pozdrawiam

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

kapitanwojtek
Hmm, a kto teraz ciagnie z budzetu i zaciaga nowe kredyty?
Jestem bardzo wyksztalcony, tolerancyjny i inteligenty jak kazdy Prawdziwy Polak. Moja praca to net. W wolnych chwilach zajmuje sie magia, bieganiem noca po lesie i degustacja produktow z wlasnej destylacji. Mam  jacht i zeglujac w oparach glosno spiewam szanty.

Re: 10 grudnia- Międzynarodowy Dzień Praw Czlowieka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wiliam
Wiliam napisał/a
Jutro 13 taka data jak każda ? pamiętam jak CZERWONI Zdrajcy na usługach Moskwy przyszli po mojego Wujka był Przewodniczącym Solidarności Huty Baildon, Pamiętam jak nosiłem jedzenie na Wujek dla mojego Szwagra który tam pracował, pamiętam jak strzelali, jak lali ludność która tam mieszkała wodą z armatek na mrozie, pamiętam co się działo potem na Wujku jak gonili ludzi jak psy jak ich prześladowali potem, jak było w szpitalach  z rannymi jakie prześladowania dotknęły lekarzy którzy im udzielali pomocy.  Chociaż wtedy byłem dzieckiem pamiętam o moim koledze ze szkolnej ławki którego zakatowali  a miał 15 lat za kolportaż  ,,Wolnego związkowca" - został jedną z tysięcy? bezimiennych ofiar o których wszyscy zapomnieli oprócz jego rodziny.
Tak cieszę się że jutro ci  Zdrajcy i Złodzieje którzy rozkradli ten kraj przez ostatnie 25 lat pójdą  ,,PROTESTOWAĆ"   razem z Czerwonymi BANDZIORAMI z UB, SB, ZOMO, Milicji i PZPR  teraz przynajmniej wiadomo kto jest kim bez kamuflażu maski spadły.
Więc miłego Protestowania w walce o ,,Demokrację" powodzenia.
Pamiętam mamę jednego z górników poległych na Wujku który pochodził z pomorza zachodniego (gorol) na każdą  rozprawę Zomowców z Wujka i Kiszczaka jechała przez całą Polskę chociaż nie miała na to pieniędzy  ani gdzie przenocować  bo nie miała na hotel, ludzie z Wujka jej pomagali i przenocować i na bilet dawali,była zwykłym szarym człowiekiem Polką która czekała na Sprawiedliwość  i się jej nie doczekała zza swojego życia.  To dzięki jej synowi nie Bolkowi ani Kiszczakowi jutro możecie iść ,,Protestować "  więc do Boju o Demokrację  i ,,BY było tak jak było " bo to przecież  ,, Bój to jest wasz ostatni".

Który skrzywdziłeś
Który skrzywdziłeś człowieka prostego
Śmiechem nad krzywdą jego wybuchając,
Gromadę błaznów koło siebie mając
Na pomieszanie dobrego i złego,

Choćby przed tobą wszyscy się skłonili
Cnotę i mądrość tobie przypisując,
Złote medale na twoją cześć kując,
Radzi że jeszcze jeden dzień przeżyli,

Nie bądź bezpieczny. Poeta pamięta
Możesz go zabić - narodzi się nowy.
Spisane będą czyny i rozmowy.

Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.

Czasy komunizmu  są jak najbardziej naganne

Czasy komunizmu i metody działania PRL-owskiego rządu, a wcześniej jeszcze gorsze czasy stalinowskie, są jak najbardziej naganne i godne potępienia, chyba większość Polaków się z tym zgadza. Tylko trochę śmieszy mnie podejście wielu Polaków z konkurencyjnych stronnictw politycznych. Ty jako sympatyk PIS (masz jak najbardziej prawo do swoich sympatii politycznych) widzisz komunistów i towarzyszy w każdym, kto nie popiera Twojej ukochanej partii (na przykład w Sputniku czy we mnie). Tylko podobnie to wygląda od drugiej strony. Ostatnio trafiłem w Internecie, na taką wypowiedz sympatyka PO (chyba PO):

Zagorzały zwolennik PO zwraca się do zawziętego miłośnika PIS:

"Towarzyszu @
Dlaczego zwracam się do towarzysza tymi słowy? Otóż dlatego, że towarzysz podjął się zadania bycia piewcą ideologii partii PiS (żartobliwie zwanej prawem i sprawiedliwością). Partia ta jest kontynuatorką propagowania idei bolszewickich w najczystszej postaci, prezentowanych jeszcze za czasów Bieruta przez PPR. To w drugiej połowie lat 40-tych XX wieku, pod pozorem poszukiwania agentów, zaplutych karłów reakcji i wszelkiej maści wywrotowców wsadzano ludzi do pierdla, torturowano i na koniec mordowano. W rzeczywistości w ten sposób pozbywano się wyłącznie przeciwników politycznych. Podobnie dziś postępuje PiS, poszukuje agentów ruskich, niemieckich, żydowskich i kto wie jakich jeszcze. Na razie osobom, którym zarzuca się wyimaginowaną działalność agenturalną na rzecz wymienionych wyżej państw nie stawia się zarzutów karnych. Osoby takie się wskazuje i szmaci. Bez dowodów, bez podstaw prawnych, wyłącznie przy użyciu spekulacji i obrzucania błotem pod postacią niczym nie popartych zarzutów o takową agenturalność. Wzorce macie wypracowane: Andriej Wyszyński, Wacław Krzyżanowski, Andrzej Kryże, Stanisław Piotrowicz i wielu innych. Dla was (celowo z małej litery) nie jest istotne kto i co zarzuca, ale komu. Tylko i wyłącznie osoba jest istotna (dajcie mi człowieka, a paragraf się znajdzie). Eliminować staracie się jedynie osoby wam niewygodne. Eliminujecie wszystkich, którzy mogą stanąć wam na drodze do wszelkich synekur i koryt. Tylko o to wam chodzi.
W ciągu pierwszych dwunastu miesięcy bolszewicki rząd PiS, zgodnie z prezentowaną przez nich samych retoryką z kampanii wyborczej, rozkradł 80 mld złotych. Oczywiście takim jak ty towarzyszu @ żyje się teraz bardzo dobrze. Jesteście gotowi do wszelkich poświęceń w imię utrzymania władzy, koryt i synekur. Kto wie do czego będziecie zdolni żeby uzyskać jeszcze więcej. Nie są wam obce zachowania waszych komunistycznych protoplastów w osobach Gomułki i Cyrankiewicza, mało tego wy wprost wpisujecie się w prezentowane przez nich poglądy o nieoddawaniu władzy oraz odrąbywaniu rąk na władzę wzniesionych. Za dowód niech posłuży wysłanie własnego brata śmierć przez bezzębnego żoliborskiego karła. On podobnie jak cały bolszewicki PiS najgłośniej krzyczy na innych, że to mordercy. Podobnie jak ty i złodzieje z PiS krzyczycie na innych, że kradną tylko po to aby karę za własne winy zrzuci na innych. Po to wymieniacie prokuratorów na usłużnych aby wszelkie stawiane wam zarzuty od razu odrzucali. Jeszcze nigdy w ostatnich 25 latach nie dokonano tak wielkiego skoku na spółki skarbu państwa. Zostały one obsadzone przez osoby z PiS, które nie mają żadnego przygotowania do pracy w tychże, ale kraść potrafią doskonale (tak, mam na to dowody).
Jeszcze inną kwestią jest wskazywanie, że jedynie wy jesteście prawdziwymi patriotami a wszyscy myślący inaczej to „niepolacy”, agenci i targowiczanie. Prawda jednak jest inna. Takich jak wy Kościuszko powywieszałby na słupach i latarniach bo nie dbacie o dobro kraju a jedynie o własne tyłki i przywileje. Przywołujecie jako swego mentora Piłsudkiego a to już w ogóle zakrawa na schizofrenię. Piłsudki bowiem kazałby wam kury szczać prowadzać, razem z toruńskim kaznodzieją. Piłsudski bowiem miał alergię na księży bo wiedział, że nigdy nie działali oni dla dobra Polski.
Wam nie zależy na tym aby Polska była silna i szanowana, wam zależy wyłącznie na tym aby tlił się konflikt (wewnątrz i na zewnątrz kraju) bo liczycie na to, że ktoś będzie wam z zewnątrz te wasze opasłe dupska chronił. Liczenie na to, że USA kiedykolwiek prawdziwie poświęci się dla Polski jest tak samo poważne jak oczekiwania z września 1939 na odsiecz aliantów z zachodu.
Wrzuciłeś tutaj cytat opisujący Jarka K. jako osoby nieprzekupnej. Otóż obalam twój mit. Jarka K. da się bardzo łatwo przekupić. Uczyniła to pani Janina Goss, która za niebagatelne 200.000zł kupiła sobie względy „nieprzekupnego karzełka”. Skoro tak łatwo go kupić to kto wie w czyich kieszeniach jeszcze gość ów siedzi i do czego się zobowiązał.
Wiem, że będziesz mnie teraz opluwał i w ogóle mnie to nie zdziwi bo bolszewicy mają to do siebie, że tak właśnie się zachowują. Dowiem się zapewne, że jestem potomkiem Ubeka lub samym UBkiem. Generalnie wisi mi to bo historia nauczyła mnie dwóch rzeczy. Po pierwsze (smutne), że jeszcze nigdy niczego nikogo nie nauczyła. Po drugie (już weselsze w odniesieniu do bolszewickiej rewolucji PiS), że każda rewolucja pożera w końcu własne dzieci. Tak towarzyszu @ twoi idole prędzej czy później dobiorą się i do twojego tyłka."

Widzisz podobieństwo?

Zarówno Ty — sympatyk PiS,  jak i osoba wypowiadająca się powyżej uważacie wszystkich wokoło (kto nie popiera waszej jedynie słusznej partii) za komunistów, politycznych wykolejeńców itp.

Ton obu wypowiedzi jest podobny. Każdy, kto nie jest z nami to komunista, ubek i towarzysz. Spoglądając na Twoją wypowiedź, a późnej na wypowiedź tego miłośnika PO, to wynika z tych wypowiedzi, że wszyscy Polacy to komuniści. Pozytywne przesłanie z jednej i drugiej wypowiedzi jest takie, że większość z nas potępia czasy komunizmu, rządy "czerwonych".

Natomiast negatywne są wieczne pretensje, wrzucanie wszystkich do jednego wora. To właśnie pokazuje schizofrenię polityczną, która dopadła politycznych fanatyków (bez znaczenia, z jakiego stronnictwa politycznego pochodzą ;)