A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

da®®io
tvn podaje, że podczas interwencji poselskiej na demonstracji posłanka Nowacka potraktowana została gazem łzawiącym przez policję

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Ciekawe czy wiceminister SB znów wywieziony w kamizelce kuloodpornej do Czerwonego Boru...

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Z tłumaczeń milicji wynika, że sama się potraktowała gazem... Kulsony jego mać!

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

MaryLou
Mają ludzi za nic...Ech,ta "nasza"policja/////prowokuje i prowokuje na pokojowym protescie...

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

To pokojowe protesty,po co policja??? A w moim miescie..https://www.youtube.com/watch?v=3yPqvsuGWvM

Re: A kobiety nadal protestują. I swietnie! pałki i tarcze im niegrozne,gdy ich prawa zabierane!

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Pisałem wielokrotnie... To nie jest Policja tylko przebierańce masowo zwożeni dresiarze zwani terytorialsami. Policjant ma obowiązek podczas interwencji zameldować: swoje nazwisko, stopień i czego interwencja dotyczy. Na protestach nigdy tego nie doświadczyłem. Prawa nigdy nie złamałem choć legitymowany byłem kilkanaście razy. Teraz nie ma bata bym okazał dokument potwierdzający tożsamość.
12