A może rozpalimy ognisko???

Przyłaszczka
https://youtu.be/NHCgJIL2DXg

Proszę o trochę ciepła:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
A wiesz, że buziaka dostałem od Kasi 🥰 Taki słodziak jestem 🤗

Re: A może rozpalimy ognisko???

Przyłaszczka
Gratuluję:) Życzę Ci więcej Kasinych buziaków:)
𝙏𝙧𝙖𝙬𝙮 𝙣𝙞𝙚 𝙢𝙖 🤣🤣🤣

Re: A może rozpalimy ognisko???

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: A może rozpalimy ognisko???

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Mozna sie pokołysac przy kołysance do słow pani Osieckiej...Raz Dwa Trzy https://www.youtube.com/watch?v=GrFXPnebXhE

Re: A może rozpalimy ognisko???

MaryLou
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Gorąco mu sie zrobiło...:)

Re: A może rozpalimy ognisko???

Re: A może rozpalimy ognisko???

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Przyłaszczka
Zmarzłem od tego zimowego klimatu :)