A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wenus
Zostaw zwierzaki w spokoju proszę, w tygodniu mój brat ściągnął sarnę z wnyka :/

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

dziewica
Ten szczur, to chyba twoje odbicie w lustrze

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wiliam
Jutro jeśli się uda pojadę zaświecić moim Omom i Opom , co zrobić . :(

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Widziałam Twoją pułapkę :) Ale niestety łapią "intruza" i zabijają bo np. dusi gołębie.

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

rozalka
:) No, byłam na cmentarzach. Miałam niejaki problem z życzeniami, bo jakoś wieczny odpoczynek nie jest zgodny z moim światopoglądem. Ale życzyłam z serca. I świece zapaliłam. Przy tym brodziłam po kolana w śniegu:) Dawno taka uwalana śniegiem nie byłam:) Wolę te spotkania na Dzień Babci i Dziadka, niż to na Święto Zmarłych, kiedy nie można na spokojnie za Zmarłymi pogadać.
1234