A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

dziewica
Jesteś zdolny dać "prezent" buhajom, ku ich uciesze, o tym wiemy

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

dziewica
Twoje wojny Lothar nigdy nie są bezkrwawe, krwi nie ma tylko wtedy, gdy nie udaje sie wam jej utoczyć

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Mam tylko nadzieję, że nie w moją okolicę wywieziesz to, co złapiesz :)
1234