A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wspomnienie

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wspomnienie

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Dzień dobry :) Moja rodzina jest mała i może dlatego trzymamy się razem. Mój syn też wyjechał na studia ale jakby co to już kombinujemy jak dobudować skrzydło dla młodych. Jak się chłopak postara to mam szansę aby zostać pra pra babcią :)

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wenus
I to jest smutny znak naszych czasów, myślę.
 Wybieram się na spacer do lasu, mam nadzieję spotkać sarny :) Miej niedzieli :)

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Re: A nie zapomnieliście złozyć Baci życzenia ?

Wenus
No i jak było w lesie? U mnie niezbyt przyjemnie; wilgotne, zgniłe powietrze a śnieg twardy. Trochę zmarzłam bo za cienko się ubrałam ale pieski się wybiegały :)
1234