AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

A mnie się śniła w nocy Lola. Leżałem na łóżku i czułem się bezwładny, chciałem wstać, ale nie mogłem. Siedziała na krześle obok łóżka. Nie wiem, nie pamiętam jak wyglądała (?), widziałem tylko jej kontury i słyszałem głos. Lola powiedziała, że jej drugi profil to "Wenus" i prowadzi grę operacyjną na forum Sylwii. Dodała, że nie może tam wejść jednocześnie swoimi dwoma profilami (Lola i Wenus) i, że jak chcę, to mogę napisać o tym, na swoim pożal się Boże forum. Ona i tak ma na to [wymoderowano], ma to gdzieś oraz pragnie wszystko zlikwidować, żeby nie było niczego (dosłownie niczego), tak powiedziała. Próbowałem ją jeszcze zbanować, ale w tym samym momencie się obudziłem...

Zwariować z Wami można...

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

zenua
Koszmar jakiś. Wenus ze Sputniczkiem mają się ku sobie.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

zenua napisał/a
Koszmar jakiś. Wenus ze Sputniczkiem mają się ku sobie.

Pewnie to tylko zły sen.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zenua
"Ku sobie" to jest gra operacyjna.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami
"Abydowiosny" na "marsie" tak powiedziała. Dosłownie taki był sens. A tutaj bierze cię na odpowiedzialność, żebyś zlikwidował forum. Czytasz jej intencje.

Twoja intuicja podpowiada jakieś podobieństwo obu, choć są inne.

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

dziewczyna z perłami
Jest jeszcze ewentualność, że Lola jest Twoją Venus???

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Dziękuję za interpretację snu :)

Re: AbyDoWiosny (Lola) w moim śnie...

Biegnij Lola biegnij
Znowu mataczysz szuwar?  bez manipulowania i  kłamliwych oskarżeń żyć nie potrafisz.  Nie napisałm na forum [wymoderowano] ani jednej literki i nie napiszę, więc przypisywanie mi kolejnego nicka  jest zwykłym fałszem, który najprawdopodobniej ma zachęcić niekumających czaczy czytelników do odwiedzania kurnika. A jesli chodzi o Wenus i Sputnika , to już na marsie odstawiali szopkę, dlatego uważam, że dobrze się znają i robią cyrk pod publiczkę z reakcji którego mają niezły ubaw, albo Wenus i Sputnik to jedna osoba, która też sie dobrze bawi wkręcając resztę. A co do likwidacji forum, to raczej nic odkrywczego nie napisałeś, przecież ja wam to ogłosiłam już bez mała 4 lata temu, że was zniszczę, po tym, jak zobaczyłam co wyczyniacie na marsie, "zniszcze was trolle " tak się dokładnie wyraziłam w jednym z moich pierwszych komentarzy na marsie. Czekam do 1 marca.
12