Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Lwiczka9
Hmmm...musialam widocznie kiedys klepnac zgodę...Nie pamietam. Korzystanie z forum jest rownoznaczne z akceptacja polityki prywatnosci....ja tego zoltego paska nie widze nigdzie...wiec ta jednorazowa zgoda obowiąuje non stop.../glosno mysle/....Najwazniejsze ze wiem,ze dane osobowe sa chronione...zwykly mail...ech,powariowali z tym wszystkim//// No jak,nie ma opcji z ujawnienieim tozsamosci Twej..! Wystarczy,ze ...my je znamy:)))) te /niegdys/niebieskie oczy z .....:) Milego...

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Anna.
U mnie pasek jest widoczny.
Chyba nie ma co się stresować, nikt tu na nas nie czyha, a nasze dane i tak fruwają bóg wie gdzie  ;-).

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Lwiczka9
Tez tak mysle,Anno:)))) No ale nie bez roznicy jest kto moderuje czy jest adminem i kto zarzadza...nawet zwyklym mailem. ja to wlasnie nie wiem jak sie TU znalazlam....? Moje dane z poprzedniego forum zostaly tu przyciagniete...Mialam zdziwko...Ale ok. lecz gdyby Lot albo ilum mnie tak "podkradli" toooooo....;)))))Zmykam na super serial WERSAL.PRAWO KRWI. 3 seria...Pozdrawiam,a bocki duze gady już....zaraz pofruna....

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Anna.
Może jestem mało ostrożna, ale nawet do głowy mi nie przyszło obawiać się ich w tej kwestii.
Miłego wieczoru Mario  :-).
123