Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Jola napisał/a
Ale nie ma obowiązku akceptacji? I chyba akurat ten regulamin nie zmienił się od wejścia RODO.
I mógłbyś tak mniej oficjalnie :), co z naszymi IP'ami, bezpieczne? :)
A żółty napis? ;)

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

widzicie uderzylem w stol i nozyce zabrzeczaly- na NA to moje oburzenie co do bezpieczenstwa danych wywalili.do kosza

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Wszedzie w necie musze cos tam podpisywac, deklarowac, a tu cisza. Jak z ochrona danych osobowych na Nabble.Niby nic nie podajemy...ale IP? Np.Darek ma obawy na NA by Ilum zostal adminem ze wzgledu na mozliwy wyciek danych przez fachure "programistoinformatyka"...Czy ma sluszne obawy? Czy tez musiales w zw.z RODO zobowiazac sie do ochrony naszych danych? Mozliwe ze nas to nie dotyczy.Prosze o fachowa odpowiedz i informacje na ten temat. Z gory dzieki Marcin.Pozdrawiam:)
Założyciel forum na platformie Nabble ma dostęp tylko do adresów e-mail. A ponieważ adresy e-mail to dane osobowe, to admin przed przekazaniem forum w obce ręce powinien wcześniej o tym poinformować, żeby każdy mógł się ewentualnie z forum wycofać (przed przekazaniem forum).

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Wszedzie w necie musze cos tam podpisywac, deklarowac, a tu cisza.
Bo Nabble jest amerykańską firmą, na amerykańskich serwerach i mają gdzieś europejskie Rodo czy GDPR.

A ogólnie te całe RODO w Europie to jest wielki zamach na prywatność np. blogerów.

Wyobraź sobie, że prowadzisz jakiegoś małego, niszowego, anonimowego bloga np., o seksie czy swojej chorobie. I teoretycznie, jeśli chciałabyś być w zgodzie z RODO, to powinnaś na blogu opublikować swoją tożsamość, na tutejszym forum Nabble również. Przepisy RODO traktują wielkie witryny internetowe tak samo, jak małe, amatorskie strony. Miliony blogerów  i właścicieli stron i takich forów, jak Nabble pozamykają swoje strony...  (sam się nad tym zastanawiam, bo przeciecz nie podam tutaj swojej tożsamości, bo nie...).

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Lwiczka9
..Czułam,ze to RODO to nic dobrego...Tak,znam obawy blogerow...No no..nie mysl o zamykaniu forum Marcin// Mogliby kurcze Wam płacic...PS.Dziekuje,zaraz sie ze wszystkim zapoznam,bo jakos pasek mi nie wpadl w oko..Regulamin kiedys czytalam..Ale masz racje,przeciez to amerykanksie forum,to chyba nie dotyczy,,,zapomnialam o tym drobnym szczegole...Dziekuje za odpowiedz;)Milego wieczorka:)

[...]

Tego nie napisałem, że RODO nie dotyczy europejskich właścicieli subforów założonych na Nabble. Dotyczy, tylko powinni oni  we własnym zakresie poinformować swoich europejskich użytkowników (mam na myśli wszystkie punkty wymagane w RODO), bo amerykańska platforma Nable.com ma to gdzieś...

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

widzicie uderzylem w stol i nozyce zabrzeczaly- na NA to moje oburzenie co do bezpieczenstwa danych wywalili.do kosza
:) Darek, przeciez ciebie ciagle wywalaja do kosza ;)

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

da®®io
wiesz, ze illum tam wrocil na modera, wiec ja bede pisac sobie w koszu i to nieco inaczej niz przedtem
123