Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Lwiczka9
Wszedzie w necie musze cos tam podpisywac, deklarowac, a tu cisza. Jak z ochrona danych osobowych na Nabble.Niby nic nie podajemy...ale IP? Np.Darek ma obawy na NA by Ilum zostal adminem ze wzgledu na mozliwy wyciek danych przez fachure "programistoinformatyka"...Czy ma sluszne obawy? Czy tez musiales w zw.z RODO zobowiazac sie do ochrony naszych danych? Mozliwe ze nas to nie dotyczy.Prosze o fachowa odpowiedz i informacje na ten temat. Z gory dzieki Marcin.Pozdrawiam:)

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Jola
Lwiczka9 napisał/a
[...]

Mnie również kwestia interesuje, zwłaszcza ze względu na adminów z Atlantydy, Wojtek to również znawca tematu, tylko tak bardzo się z tym nie ujawnia.
Pozdrawiam Lwiczko :)

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
byl tutaj formularz / ja go zaakceptowalem

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Wszedzie w necie musze cos tam podpisywac, deklarowac, a tu cisza.
A nie wyświetla Ci się na dole Multi  forum pasek informacyjny? Jest tam też link do polityki prywatności Nabble.

Link do polityki prywatności jest także w regulaminie forum oraz w forumowej stopce.

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9

Nabble - Polityka prywatności

 (tłumaczone translatorem)

https://www.nabble.com/PrivacyPolicy.jtp

Niniejsza Polityka prywatności określa sposób, w jaki Nabble zbiera, przechowuje, wykorzystuje i ujawnia informacje o odwiedzających. Korzystając z Nabble, rozumiesz i akceptujesz najnowszą wersję tych zasad, które będą okresowo aktualizowane. Ostatni dokument został zaktualizowany 03 kwietnia 2015 r.

Informacje, które zbieramy

Gromadzimy informacje, aby zapewnić lepsze usługi wszystkim naszym użytkownikom. Zbieramy informacje na dwa sposoby:

Informacje, które nam przekazujesz. Nabble zachowuje prywatne i osobiste informacje tylko wtedy, gdy jest dobrowolnie zgłaszane przez odwiedzających za pośrednictwem formularzy i e-maili.

Informacje, które otrzymujemy z korzystania z naszych usług. Możemy zbierać informacje o usługach, z których korzystasz i sposobie ich używania. To zawiera:

Pliki cookie i anonimowe identyfikatory. Ta strona używa dyskretnych plików cookie do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Niektóre pliki cookie na tej stronie są niezbędne, a strona bez nich nie będzie działać zgodnie z oczekiwaniami. Te pliki cookie są ustawiane, gdy przesyłasz formularz, logujesz się lub wchodzisz w interakcję z witryną, robiąc coś, co wykracza poza klikanie prostych linków. Używamy również nieistotnych plików cookie do anonimowego śledzenia użytkowników lub zwiększania wygody korzystania z witryny.

Zaloguj informacje. Nabble może gromadzić i przechowywać określone informacje w dziennikach serwera, w tym szczegóły dotyczące sposobu korzystania z naszej usługi, aktywności systemu, ustawień sprzętu, typu przeglądarki, języka przeglądarki, adresu IP, daty i godziny żądania oraz adresu URL odsyłacza.
W jaki sposób wykorzystujemy informacje, które zbieramy
Informacje, które zbieramy, są używane w celu poprawy wygody użytkownika i ogólnej jakości naszych usług. Obejmuje to w zasadzie weryfikację tożsamości, utrzymanie preferencji użytkownika, monitorowanie ruchu w sieci, badanie błędów i analizę statystyczną w celu poprawy komfortu użytkownika.

Anonimowe użycie

Możesz używać Nabble'a bez ujawniania jakichkolwiek informacji wykraczających poza to, co jest technicznie wymagane do odzyskania strony internetowej. Takie użycie ograniczy jednak dostępność pewnych funkcji, w tym prowadzenia konta.

Właściciele witryny

Strona "Nabble" to forum, blog lub inna aplikacja stworzona na Nabble z własną subdomeną. Użytkownik, który tworzy witrynę, jest jej właścicielem i może uczynić treść publiczną lub prywatną tak, jak uzna to za stosowne. Ten użytkownik może również pobierać kopie zapasowe danych dla witryny, a to będzie obejmować wszelkie dane, które przesłałeś do tej witryny (z wyjątkiem haseł, które są szyfrowane i skracane ze względów bezpieczeństwa).

Osoby trzecie

Nabble wykorzystuje pewne strony trzecie do normalnego działania naszych usług. Obejmuje to między innymi dostawców hostingu, bramki płatności, oprogramowanie do analizy statystycznej i sieci reklamowe. Umożliwiamy firmom zewnętrznym zbieranie określonych informacji podczas odwiedzania naszej strony internetowej. Firmy te mogą wykorzystywać pliki cookie, piksele lub inne technologie do zbierania i wykorzystywania danych nieosobowych (np. Mieszanych danych, informacji o strumieniu kliknięć, typu przeglądarki, czasu i daty, tematów kliknięć lub przewinięć reklam) podczas wizyt w tej witrynie i inne strony internetowe w celu dostarczania reklam dotyczących towarów i usług, które mogą być dla Ciebie bardziej interesujące. Aby dowiedzieć się więcej na temat tej behawioralnej praktyki reklamowej lub zrezygnować z tego typu reklam, możesz odwiedzić witryny organizacji Digital Advertising Alliance pod adresem www.aboutads.info oraz Networking Advertising Initiative pod adresem www.networkadvertising.org/choices/.

Dane osobowe, które zbieramy, nie są udostępniane stronom trzecim, chyba że zostały przez Ciebie zatwierdzone lub konieczne do dostarczenia usługi. Informacje mogą być również ujawniane w celu pomocy w dochodzeniu w sprawie nielegalnych lub zabronionych działań i zgodnie z wymogami prawa. Informacje mogą zostać przekazane w przypadku nabycia Nabble przez inną organizację.

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

Te ruchy na forach i w sieci, zmiany moderow podyktowane sa takze tym Rozporzadzeniem.Ciemny lud niby nie wie...ale..wie:) Nieprzypadkowo na Atl.SIE DZIEJE. A WW juz sie miksuje z modera bo przekonal sie dzis co to za slodka fucha.Doceniam prace Marcina:) I nie dziwie sie ze sie wkurza na poniektorych tu:))))

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

te RODO cyrografy pojawiają sie na chrome i safari i ja taki miałem- najrygorystyczniejsze byly na poczcie interii bo bez optaszkowania aplikacja moja byla zablokowana - ja i tak jeszcze nie wszedzie wyrazilem zgody i czekam na tzw twarde naciski

Re: Adminie ja w sprawie Nabble w zw.z RODO

szuw napisał/a
A nie wyświetla Ci się na dole Multi  forum pasek informacyjny? Jest tam link do polityki prywatności Nabble.

Link do polityki prywatności jest także w regulaminie forum oraz w forumowej stopce.

Ale nie ma obowiązku akceptacji? I chyba akurat ten regulamin nie zmienił się od wejścia RODO.
I mógłbyś tak mniej oficjalnie :), co z naszymi IP'ami, bezpieczne? :)
123