Petycja II.

Anna.
1. Zmienić nazwe na- Skrytka pocztowa nr.13
2. Utworzyć działy tematyczne z nicków użytkowników.
3. Brak listów w danej skryte, dłuższy niż 7 dni roboczych, upoważnia administrację do jej usunięcia.
4. Odrobina uśmiechu wskazana ;-).

Re: Petycja II.

da®®io
na pkt.3 najskuteczniejsze bylyby podrabiane podbitki- na marsie wystarczylo hopsa hopsa :)))

Re: Petycja II.

da®®io
a to co proponujesz w pkt.2 jest na czaterii w interii-tam nawet sa tzw.pokoiki otwierane dopiero na miłą zajawkę:)

Re: Petycja II.

Anna.
Nie pamiętam kiedy byłam ostatnio na interii ;-). Jak ty umrzemy śmiercią naturalną to kto wie gdzie duszę pogoni ;-).

Re: Petycja II.

da®®io
ja jestem rownolegle i tu i tam i jeszcze indziej-normalnie bilokacja:)

Re: Petycja II.

Anna.
Ja tu i tylko tu, i to będzie już koniec.

Re: Petycja II.

da®®io
oj chyba sie nie zrozumielismy bo ja nie mowie o jakis duchowych podrozach w zaswiatach bo jestem racjonalistą-ja mowie o byciu rownoleglym na wielu forach i spolecznosciowcach

Re: Petycja II.

Anna.
Dokładnie o tym napisałam, nie mam takich odlotów. Piszę tylko tu, czytam w wielu miejscach, ze społecznościowych nie korzystam.
Pytanie poważne: czy ja wg Ciebie wypowiadam się niezrozumiale, niejednoznaczne?
12