To RODO mnie tak wkurzyło, ze

da®®io
wyłaczam te zafajdane ciasteczka

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

da®®io
siadły mi aplikacje pocztowe, serwisowe i towarzyskie do tego stopnia ze musze je instalowac od nowa

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

da®®io
przez taka totalna " inwigilacje w ochronie mojej prywatnosci " musze zresetowac wszystkie hasla i dane w pamieci podrecznej - tak zdewastowanego dostepu do netu jeszcze nie mialem - praktycznie zaczynam od nowa od ustawien fabrycznych

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

da®®io
nie wiem, czy po tej rozpierdusze uzyskam ponowny dostep do netu takiego jak mialem, a wiec wszystkim narka i do milego

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

Inna Anna.
Im więcej posiadamy, tym więcej mamy do stracenia ;-).
Myślę, że po tych zawirowaniach, wszystko szybko wroci do normy. Nasze dane są cenne, zrobią wszysto żeby je mieć szybo z powrotem tylko teraz "zgodnie z prawem" ;-).

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

Darku, niepotrzebnie się wszystkim tak przejmujesz. O ile dobrze rozumiem, zależy Ci na dostępie do historii, ciasteczek itpd. przy zachowaniu max prywatności :))), by mieć swobodny dostęp do określonych miejsc, np. mail poczta, fora...
Ja już od Magii nie zachowuję historii regularnie czyszczę nie tylko z ciasteczek.
Jest to pewne utrudnienie, gdy za każdym razem muszę wpisywać login i hasło, ale bez przesady 😉
Nie ma tragedii :)))

Napraw wszystko, to co tam "zepsułeś" i wracaj :)

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

Re: To RODO mnie tak wkurzyło, ze

wyłaczam te zafajdane ciasteczka
Dario, bo niepotrzebnie wpadasz w panikę i wyłączasz, blokujesz czy kasujesz te pliki cookies (ciasteczka). W większości "ciasteczka" służą do prawidłowego działania serwisów internetowych i zbierania statystyk (ale głównie zbiorczych). A nawet, jeśli służą w niektórych przypadkach do personalizacji reklam, to chyba i tak lepiej, jeśli wyświetla Ci się reklama zgodna z Twoimi zainteresowaniami, niż reklama przypadkowa. Bo skoro reklamy i tak wyświetlają się w niektórych serwisach, to jaka to różnica?

W większości takie dane statystyczne są wykorzystywane zbiorczo, a nie do jakiejś indywidualnej inwigilacji. Masz oczywiście  jak najbardziej prawo zablokować (czy usunąć) pliki cookie w swojej przeglądarce, ale w sumie możesz w ten sposób wyrządzić sobie więcej szkód niż pożytku (co sam udowodniłeś swoimi komentarzami).

Strony internetowe informują, że masz możliwość wyłączenia ciasteczek, bo taki mają obowiązek w związku z ochroną prywatności (GDPR, RODO itp.), ale nie oznacza to, że ciągłe kasowanie plików cookie to rozsądny wybór. Ja czyszczę pliki cookies i inne śmieci tylko raz w tygodniu (programem CCleaner lub podobnym).