Petycja II.

Re: Petycja II.

da®®io
no skoro najpierw wspomnialas o smierci a tutaj " Ja tu i tylko tu, i to będzie już koniec." wiec nasunely mi sie skojarzenia duchowo-egzyscjonalne - mnie to zabrzmialo bardzo powaznie i dlatego sprostowalem-musimy " rozmawiac " bardziej czytelnym jezykiem, zeby nie dochodzilo do nieporozumien typu " co autor miał na myśli "

Re: Petycja II.

Anna.
Nie zawsze stukam emotki, czasem robię skrót myślowy (jak wśród znajonych, to błąd), ale często żartuje.
Ponawiam pytanie bo nie dostrzegłam odpowiedzi.

Re: Petycja II.

da®®io
odpowiedz jest powyzej, piszmy konkretniej-tamto stwierdzenie bylo dla mnie malo czytelne-tu interia, tam smierć i koniec-cos nie zagrało, sorki
12