Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Wenus
Pozdrawiam wszystkie kobietki :) i zmykam..... budzić rozpalacza grilla, który się cały czas dzielnie broni, jednak będę nieugięta ;D

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Inna mama
Smacznego Wenus ;-), i ja do garów, nie ma szans żeby mi nie odpaliły, nie mam chodów w energetyce  ;-).
Pięknej majówki!

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Wenus
Grill podczas burzy, na pewno będzie to miłym wspomnieniem po jakimś czasie :)

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Inna mama
Widziałam kiedyś w tv, jak po żniwach panowie przenieśli grill do stodoły bo zaczęło padać ;-). Pewnie i oni mają co wspominać ;-).

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

dawniej -rat_
Mężczyźni jak już zaczną to czasem nie mogą przerwać. Taka ich natura. ;)

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Inna mama
:-))) Dzień cudów czy zwykłe święto ludzi pracy?
Dobry wieczór ;-)

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Jest ryzyko, jest zabawa - jak mówi porzekadło ;)

Re: Ale tu mamy dziś fajny babiniec :)

dawniej -rat_
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Inna mama
Nie będę szukał specjalnych wymówek. Tak sobie wpadłem, a jak panią zobaczyłem - napisałem. :)
Fakt, coraz mniej czasu, ale i ochoty do pisania. Może to się zmieni? Kiedyś... ;)
Poza tym to forum Szuwarka, a byłem dla niego dawno temu, a raczej dla jego ówczesnej dobrej koleżanki forumowej - dość niemiły. Mam, wbrew pozorom jak niektórzy sądzą - skrupuły.
1234 ... 8