Alleluja i do przodu!

Wybory parlamantarne w Polsce 2023 :)  Koniec mroku. Piekny prezent dla mojej Mamy w dziesięciolecie jej odejścia:)
I tyle w temacie mój/moja drogi/a.
Wiarygodny  Teleexpres Orlosia wróci?:) Summary wyborów celnie, i z humorem tu:
https://www.youtube.com/watch?v=EViPz15SxGU

Re: Alleluja i do przodu!

Kawusia
"Siedź w kącie a znajdom Cię" jebłam

Re: Alleluja i do przodu!

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
https://fb.watch/nLXsC4BuE6/
Zamiast modlić się o wynik wyborów ,modlili sie o deszcz

Re: Alleluja i do przodu!

Kawusia
Na prawdę tego Tuska trzeba wysłuchać w obliczu tej sytuacji ,facet przedstawia na wszystkie zarzuty nie podważalne argumenty .Ale na końcu ksiądz jak się modlił to się zamotał bo mówi za deszcz ,i za pogodę ,to niech się kurna zdecydują A to chyba na wypadek jakby jakiemuś ich wyborcy deszcz nie pasował ,ale są pojebani

Re: Alleluja i do przodu!

Przyłaszczka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
Jeszcze nie koniec mrocznych czasów średniowiecza. Jeszcze się szarpią i długo będą.
Niepokoi mnie 11 listopada z jakiegoś powodu. Mam nadzieję, że się mylę i mój niepokój jest bezzasadny.
🦋🦋🦋

Re: Alleluja i do przodu!

MaryLou
Nie martw sie Przylazdzko...Spokojnie...Przyzwyczajono nas do leku,do strachu...On napedzil elektorat betonowy ,ale i cyniczny tez,bo dawal,rozdawal...A ze walka ciagle trwa..Tak. Walke o dusze Polakow juz przerżneli...Kosciol sie sypie,a to najwazniejsze..
.Ja 11 listiopada bede  W teatrze muzycznym im Baduszkowej w gdyni...Na Wiedzminie musical,juz sie nie moge doczekac...Gdynia urzekajaca....Byłas?

Re: Alleluja i do przodu!

Kawusia
MaryLou napisał/a
[...]
Ja byłam w Gdyni w tym roku, zwiedziłam .Kacza Rzeka czyściutka ,dobrze się tam ludziom żyje.
Powiem wam że religia która jest ideologią staje się niebezpieczna. My to wiemy bo nam już pokazali skąd nam nogi wychodzą w imię wiary i ideologii . Brak logicznego myślenia, brak kontaktu z duszą prowadzi do jednego ,do zguby.
Teraz kościół sabotuje hallowen ,bo przecież ich wkurwia jak ludzie sie dobrze bawią ,bo trzeba cierpieć i oddawać na tacę kasę i swoją energię. Jak widzę na fejsie że moja znajoma katoliczka wkleja ze Tusk wprowadził emigrantów do Polski ,albo że jest Niemcem ,to się nawet nie dziwię ,bo ona jest po prostu głupia i zaślepiona ,bo oni w komunii to im chyba jakieś środki podają odurzające. Ale jak moje koleżanki ze Świata duchowego namawiały żeby nie iść głosować bo to nic nie da, to się dziwię ,bo mają narzędzia żeby sprawdzić na kogo głosować .Ja też nie wiedziałam i sprawdziłam .I tu właśnie wychodzi ze moja decyzja o zostawieniu tych Światów była najlepszą decyzją.

Re: Alleluja i do przodu!

Przyłaszczka
[...]
Nie, aż tak bardzo się nie martwię, tylko niepokój czuję, jakby się coś szykowało na ten czas, coś niedobrego. Może jak powiem to głośno, to się nie stanie.

Kościół się sypie. I tak długo się trzymał. Ostatni spis powszechny pokazał, co się dzieje. Że też jeszcze nam panujący tego nie zauważyli. Pewien pan polityk, niesłusznie porównywany do chłopca z długim nosem (niesłusznie, bo chłopiec w końcu zmądrzał i stał się dobry) stwierdził w wywiadzie, że wniosek o rozpatrzenie prawa aborcyjnego do TK był błędem. I tak sobie myślę, czy kobiety dadzą się nabrać na zmianę narracji. Mogą dać się nabrać, bo kobiety lubią myśleć, że ktoś się zmienił, szczególnie, jak robi to dla nich.

Cudownie, że będziesz w Gdyni na musicalu. Ostatnio doszłam do wniosku, że uwielbiam musicale. No i jeszcze "Wiedźmin"- zazdraszczam bardzo.

Byłam w Gdyni, nawet kilka razy, chociaż ostatnio już dość dawno. Lubię i Gdynię, i Gdańsk, i Sopot.
🦋🦋🦋