Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
nie Szuw_ się kocha we mnie , ale ja w nim. Mam słabość do atrakcyjnych i mądrych mężczyzn, ale to już taka moja wada. Jak mężczyzna jest powalający swym urokiem to natychmiast na mnie się załapuje.

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
Szuw_ nie będziemy tego ukrywać dłużej. Przyznaj się, że jesteś oszałamiająco przystojny.

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami napisał/a
Szuw_ nie będziemy tego ukrywać dłużej. Przyznaj się, że jesteś oszałamiająco przystojny.
No co Ty Dziewczyno, jestem tylko trochę przystojniejszy od diabła a odnośnie do "forumowych miłości", to akurat Ana ma racje, to ja już dawno dołączyłem do grona Twoich forumowych wielbicieli, ponieważ fajna, inteligenta z Ciebie dziewczyna i pewnie też piękna!

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
Szuwarku, trochę przystojniejszy od diabła jest tylko Lothar. Nie bądź taki skromny.

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
Rzuciłam to w pełni księżyca w Skorpionie i nie wiem co dalej będzie...? Kurcze...

Re: Ana, mylisz się

Na sąsiednim forum piszą, że jesteś mną (albo ja Tobą)... Nie wiem, co o tym mam sądzić, może to faktycznie prawda?

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
Może prawda?.. Jak yang i jin.
Sprawdziłam, że mimo to jestem sobą z tobą.

Re: Ana, mylisz się

dziewczyna z perłami
Szuw_ na Atlantydzie wybawiciel-e Any plotkują o tobie. Jak to gawędziarze forumowi... dają wyraz temu, że są supersamcami.
12