Ana rzucila na to forum czar

Szeptuszka
i jej przepowiednia się spełnia

Re: Ana rzucila na to forum czar

Kpt.Wojtek
A ja to...  piernicze bo odprawilem rytualy, okadzilem i mam cala taczke amuletow dla wszystkich !
Jestem tzygwiazdkowym magiem po kursach internetowach - z dyplomem.

Re: Ana rzucila na to forum czar

Wenus
Kapitano, aleś schudł. Czy to dieta cud czy efekt czaruf?

Re: Ana rzucila na to forum czar

Kpt.Wojtek
Wenus napisał/a
Kapitano, aleś schudł. Czy to dieta cud czy efekt czaruf?
Robiem co mogem i cudow nie widze. Pewnie musze sie bardziej skupic na...

A karczochy nalezy pokroic, (glowki) zalac wrzatkiem, pogotowac do 10 minut. odcedzic zostawiajac sobie wode. Potem na duza patelnie z przecisnietym, duzym zabkiem czosnku. Obsypac maka, pomieszac, dodac smietany i lyzke masla. Dolac wode z karczochow i zamieszac.
Podawac z zielonym, szpinakowym makaronem wstazki.
Jeszcze mi to smakuje, ale...

Re: Ana rzucila na to forum czar

Wenus napisał/a
Kapitano, aleś schudł. Czy to dieta cud czy efekt czaruf?

Hejka Wenusjanko! :)
Jaaasne schudł, z okazałego Pirata na Dinusia! :DD
Czary jakieś, obudził w sobie Lotkowy potencjał i na sobie testuje! 😉

Rety, rety....! :)))

Re: Ana rzucila na to forum czar

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Skąd taka zmiana?
Poprzedni Kapitan nieporównywalnie atrakcyjniejszy, wystarczyło wzmocnić łódeczkę! :)):D

Tak jak nie wyobrażam sobie Jim Carrey w roli Jacka Sparrow. ..! :)

Re: Ana rzucila na to forum czar

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
kpt. nagotuj sobie garnek zupy szczawiowej ale bez zaklepki bo tuczy:)

Re: Ana rzucila na to forum czar

klątwa
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Szeptuszka
Nie Ana tylko ja. Ona nie umie.
1234