Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Alcija Koalicja
Zacznę od tego że jestem w zwiazku ze swoim mężem od 10 lat mieszkam w Jastrzębiu Zdrój i muszę przyznać wszystko było okej. Ale od ostatnich dwóch lat zaczął się dziwnie zachowywać nie pozwalał mi zaglądać w telefon przeglądać jego rzeczy,wtedy podejrzewałam u niego najgorsze i okazało się to prawdą kiedy znalazłam u w jego komórce smsy o podtekstach erotycznych i uznałam że miarka się przebrała znalazłam jeszcze wiele innych dowodów potwierdzających moją teże :( Aktualnie poszukuje adwokata w okolicach Jastrzębia Zdrój wszystko się posypało:( Kogo moglibyście mi polecić żębym zachowała dzieci dla siebie i mieszkanie.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Leonidas
Napewno tego jesteś pewna rozwód to wiele wyrzeczeń nie zawsze sąd możę ci przyznać dostęp do opieki na dziećmi wszystko zależy od tego jak sprawa potoczy się w sądzie oczywiśćie możę być różnie... Kiedyś miałem sprawę sądową odnośnie spadku, wtedy korzystałem z usług Pana Riedela i byłem zadowlony.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Alcija Koalicja
Chyba nie będę miała wyjścia skoro on olewa całą naszą rodzinę i mnie. Pozostało mi tylko wywalczyć jak najwięcej.

W jaki sposób mogłąbym skontaktować się z tą kancelarią ? Posiadają jakąś witrynęinternetową.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Leonidas
Ten post był aktualizowany .
Wystarczy przecież tylko wygooglować proszę bardzo [wymoderowano link komercyjny] No sama widzisz czasami nie mamy wyjścia i musimy korzystać z tych ostatnich metod w tym przypadku jest to rozwód. Skoro spróbowałaś już wszystkiego pozostało tylko wywalczyc jak najwięcej dla siebie. Napewno Pan Riedel ci w tym pomoże ja byłem bardzo zadowlony z jego usług.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Alcija Koalicja
Dzięki wielkie dzisiaj skorzystam z oferty jego kancelarii i postaram się z nim skontatkować zdaję sobię że nie będzie to łatwa walka... Ale takiego mam małżonka więcej nie będę się męczyć mam poprostu dość.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Leonidas
Sama widzisz że życie pisze różne scenariusze i czasami nie mamy na niektóre z nich wpływu. Ale życie również zaskakuje może z czasem znajdziesz innego mężczyzne który okarzę się twoją miłością:) Więc głowa do góry życie toczy się dalej.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Alcija Koalicja
Takiej glupoty to nawet Lothar by nie wymyslil. Zdegustowana pewnie tak, ale moze i odrzucona Ana.

Re: Będe brała rozwód Jastrzębie Zdrój

Kpt.Wojtek napisał/a
Takiej glupoty to nawet Lothar by nie wymyslil. Zdegustowana pewnie tak, ale moze i odrzucona Ana.
Jak dla mnie ta rozmowa to typowy marketing szeptany, czyli według zasad tego forum nadaje się o przeniesienia do kosza, a linki komercyjne do skasowania...