Bezpieczne Randki to jest forum

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
Nie wierz nigdy Kobiecie :))) Nie ustępuj na krok :)))

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
Nomen Omen, te kobiety tam piszące to jakieś desperatki. Masakra:)))

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego napisał/a
Nomen Omen, te kobiety tam piszące to jakieś desperatki. Masakra:)))
Forum sympatyczne, ale z tego, co zauważyłem, to nie działają tam odpowiedzi. Dlaczego desperatki? Po prostu nawzajem się ostrzegają przed oszustami. Tylko do takich informacji też trzeba podchodzić ostrożnie. Zawsze istnieje jakieś prawdopodobieństwo, że to facet podszywa się pod te kobiety i zwalcza swoją konkurencję na Sympatii ;)

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami

dziewczyna z perłami napisał/a
Szuw_ chyba Ty masz masz rację. Na Marsie energia zalotów była tak intensywna, że przekierowało na "sympatię.pl" albo... wrzucane propozycje na to samo wskazują. Coś jest na rzeczy.
Dlatego ta propozycja forum (Sympatia.pl) jest prawie idealna ;)
,-2

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

,-2
,-2

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

,-2

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ana napisał/a
Trochę spiskujesz:))) Mało powiedziane trochę :))))

Na czym polega moje "spiskowanie" ?

PS Fajny masz awatar :)

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ona do Niego
Z Sympatii spotkałem się kilka razy ale najlepszy był IRC :) Ktoś zna to ustrojstwo? Jeszcze łączyło się przez modem TPSA :)

Faithless - Insomnia

https://youtu.be/P8JEm4d6Wu4
1234