Bezpieczne Randki to jest forum

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
No widzisz. Tyle razy to powtarzasz aż wreszcie nauczysz się na pamięć. I o to właśnie chodzi:)))) Najlepiej wkłada się do głowy metodą obrazkową, to działa! uwierz :))

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

dziewczyna z perłami
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ona do Niego
Na tym forum bezpiecznie jest pisać, że zostało się oszukanym, na co wskazuje pierwsza odsłona.  Kilku "Tulipanów" jest identyfikowanych.

Szuw_ chyba Ty masz masz rację. Na Marsie energia zalotów była tak intensywna, że przekierowało na "sympatię.pl" albo... wrzucane propozycje na to samo wskazują. Coś jest na rzeczy.

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ona do Niego
Ona do Niego napisał/a