Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
http://sympatia.onet.pl/forum/bezpieczne-randki,2,592757,0,czytaj-najnowsze.html

Nie ma i nie będzie lepszego foruma :)))) i szybko wchodzą posty:)

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Gdy pojawi się tutaj na forum "Dziewczyna z perłami", to stwierdzi, że Twój post, to marketing szeptany, i nadaje się do skasowania. I po części będzie miała racje ;p

PS. Forum z Twojego linku wygląda całkiem sympatycznie. I w końcu bylibyście na odpowiednim forum, bez owijania w bawełnę lub inne Marsy. Od razu krótka piłka: randka. A jak ktoś nie chciałby się umówić, to już nie mógłby się wymigiwać, że to nie jest Sympatia.pl, tylko zwykłe forum dyskusyjne, więc jak najbardziej popieram Twoją propozycję :)

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
Ja zawsze mam rację.Tylko Ty tego nigdy nie doceniałeś :)

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

Ona do Niego
Ps.Ratuję Wam pupy, a Ty że marketing szeptany??? i nadaje się do usunięcia???
"Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy"... !!!!

Re: Bezpieczne Randki to jest forum

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Ona do Niego
Ona do Niego napisał/a