Bezsenność :/

sputnik
Nie mogę sobie dać z tym rady. Próbuję znaleźć uzasadnienie i nic z tego nie wynika może tylko to, że jestem samotny :( To boli! https://youtu.be/NYHZwPT0f80

Re: Bezsenność :/

Honey
Witaj samotny Sputniku.Może nie walcz z bezsennością,bo to przed czym uciekasz goni Ciebie
///////////////////////////////

Re: Bezsenność :/

sputnik
Hej Ho! Mądre słowa :) Czasem a często się to zdarza jak nie mogę zasnąć to myślę o wycieczkach górskich, które uwielbiam https://www.youtube.com/watch?v=TUebdxixJgw

Re: Bezsenność :/

Honey
To aż tak ekstremalne sporty lubisz?
///////////////////////////////

Re: Bezsenność :/

sputnik
Najwyższy szczyt na którym byłem to Kościelec i było ekstremalnie, że blady zszedłem. Lubię wszystkie góry i dobrze się czułem w Bieszczadach :) Bez stresów na szczycie z miłą pogawędką z turystami.

Re: Bezsenność :/

Honey
No to nie jesteś samotny,Ty i Twoje góry.Jeśli uzależniasz swoje dobre samopoczucie,a własciwie jego brak od kogoś/czegoś wtedy pojawia się samotność.jestes kompletny

Re: Bezsenność :/

sputnik
Lubię sam chodzić w górach ale fajnie jest spotkać kogoś i pozdrowić co zawsze czynię nawet pogawędki dłuższe :) Chodzi o to, że mam tak wnioskuję z obserwacji własnej coś na wzór choroby sierocej :/ Muszę się przytulić (bez domysłów).

Re: Bezsenność :/

Honey
aaa,rozumiem .No to polecam przygarnąć psinkę,jeśli z jakiś powodów nie masz kobiecego ciepełka do przytulenia.
12