Białoruś - protesty i strajki 2020

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

MaryLou
Czesc Dario,tak widze,ze jestes rzadko...My glownie na chacie piszemy,to zajrzyj..No coz...sytuacja w kraju i na swiecie nie rozpieszcza nas,kazdy ma jakies problemy,wiadomo...Dlatego czasem warto tu zajrzec,odreagowac...Przeciez nic nie trwa wiecznie..Kazdy koszmar sie kiedys konczy...Uszy do góry! awatar? jejku, to wyzwanie...Moze kiedys przysiade na dluzej,teraz musze zmykac...nawet nie wiem jak to sie robi...Pozdrawiam cie serdecznie.PS>mam zabukowana wycieczke do Lodzi jednodniowa z Poznania,ale kto wie czy dojdzie do skutku.Teraz slabo z wycieczkami.

Re: Białoruś: Setki tysięcy osób bierze udział w Marszu Jedności w Mińsku

"Głównym celem białoruskich władz było wywiezienie za granicę Maryi Kalesnikawej, a my mieliśmy posłużyć jako instrument" - poinformował na konferencji prasowej w Kijowie Iwan Kraucou, sekretarz wykonawczy białoruskiej Rady Koordynacyjnej.
Od wtorku razem z rzecznikiem Rady Antonem Radniankouem Kraucou przebywa na Ukrainie.

Podczas konferencji podkreślono, że władze mówiły, iż wywiezienie Kalesnikawej ma posłużyć "deeskalacji" sytuacji w kraju.

Opozycjoniści nie wiedzą, gdzie obecnie przebywa Kalesnikawa, choć pojawiły się informacje, że znajduje się ona w jednostce wojskowej straży granicznej w obwodzie homelskim, w rejonie mozyrskim.
Zrodlo.Niezalezna

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

Białoruska wersja piosenki „Mury”. Śpiewają Siergiej Kosmas i Siergiej Tichonowski:

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

Piosenka na podstawie wiersza Giennadija Buraukina „Spotkajmy się na Placu Niepodległości”.

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

Przyłaszczka
https://youtu.be/rRjEko2_up0<nabble_embed></nabble_embed>
Bezsilność i osamotnienie...
Nie jest łatwo patrzeć na cierpienia ludzi, zwłaszcza nie tak dalekich.
🦋🦋🦋

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

 Anastasia Nekrasova i Jacek Kleif - Zniszcz mury więzienia („Polacy do Białorusinów”)

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

"Ceny na Białorusi a w Polsce - dlaczego uciekają do Polski?!"

"Ceny produktów to niewątpliwie jeden z najważniejszych aspektów gospodarczych dla każdego mieszkańca. Jednakże, jest jeden jeszcze ważniejszy, a mianowicie stosunek płacy minimalnej do ceny produktu."