„Wypierdalaj” jest znakomitym okrzykiem, trafionym i adekwatnym wobec ludzi, którzy chcą torturować kobiety ..

„Wypierdalaj” jest znakomitym okrzykiem, trafionym i adekwatnym wobec ludzi, którzy chcą torturować kobiety ..

MaryLou
No co? torturowanie kobiet jest gorsze od przeklinania. To chyba oczywiste?
"Bo oto zamiast mówić „Bardzo mnie denerwują ludzie z PiS, z Jarosławem Kaczyńskim na czele, którzy posługując się bezprawnymi metodami powołali do życia atrapę TK, zakazującą kobietom usuwania ciężko i nieodwracalnie uszkodzonego płodu, co w świetle prawa międzynarodowego równa się torturom, dlatego nie zgadzamy się z tą decyzją i uważamy, że władza, która tak traktuje swoje obywatelki powinna szybko się oddalić w bliżej nieokreślonym kierunku”, można po prostu zakrzyknąć „Wypierdalać!”

https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/eliza-michalik-wypierdalaj-jest-znakomitym-okrzykiem-trafionym-i-adekwatnym-wobec/0ct9776,79cfc278
Językoznawcy nie maja nic przeciwko..To bedzie slowo Roku 2020.

Re: „Wypierdalaj” jest znakomitym okrzykiem, trafionym i adekwatnym wobec ludzi, którzy chcą torturować kobiety ..

Przyłaszczka
Może i tortura, jak zwał, tak zwał
Ja tam jestem zwolenniczką szacunku do wolnej woli, pięknego daru na tej planecie.
🦋🦋🦋

Re: „Wypierdalaj” jest znakomitym okrzykiem, trafionym i adekwatnym wobec ludzi, którzy chcą torturować kobiety ..

MaryLou
Dla jednych kobiet tortura, dla innych poświecenie własnego zycia. Rzeczywiscie,zwal jak zwał//// Zalezy od wrazliwosci i odpornosci psychicznej oraz warunków zyciowych.
Nosić,urodzic a potem ochrzcic i pochowac płod nie do uratowania od poczatku. Tak chce skarlały facet co nie ma dzieci oraz kler..To tortura czy poświecenie?

Re: „Wypierdalaj” jest znakomitym okrzykiem, trafionym i adekwatnym wobec ludzi, którzy chcą torturować kobiety ..

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez MaryLou
"Co oznacza w praktyce wyrok Trybunału Konstytucyjnego? Dlaczego Jarosław Kaczyński w środku pandemii i zapaści państwa zdecydował się de facto całkowicie zdelegalizować aborcję i wypowiedzieć "kompromis" aborcyjny? W jakiej sytuacji są dzisiaj rodzice dzieci z niepełnosprawnościami? Czego teraz żąda Kaja Godek? "

[...]

Sputnik