Białoruś - protesty i strajki 2020

Protesty i strajki na Białorusi 2020. Czy Lukaszenko musi odejść?

W Mińsku i innych miastach Białorusi odbyły się liczne demonstracje na rzecz wolności.
Białorusini protestowali przeciwko fałszerstwu w wyborach prezydenckich -  w wyniku których Aleksander Łukaszenko wygrał po raz szósty.

"Tłumy protestują w Mińsku przeciwko Łukaszence"

"Dziesiątki tysięcy protestujących w Mińsku."

"Mińsk - protesty"

Protest na Placu Niepodległości w Mińsku (2020.08.23) / Protest opozycji w Mińsku

"Protest na Placu Niepodległości w Mińsku (2020.08.23) / Protest opozycji w Mińsku"

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

Protesty w Brześciu, 2020.08.16

Białoruś: Setki tysięcy osób bierze udział w Marszu Jedności w Mińsku

"Ponad 100 tysięcy ludzi przeszło ulicami centrum Mińska w Marszu Jedności: kolejnym masowym proteście po wyborach prezydenckich na Białorusi z 9 sierpnia. "

Cały artykuł <<--

Białoruś: Setki tysięcy osób na Marszu Jedności w Mińsku

Re: Białoruś: Setki tysięcy osób bierze udział w Marszu Jedności w Mińsku

da®®io
Nie podoba mi sie postawa Ciechanowskiej, ktora oswiadczyla, ze gdyby doszlo do nowych wyborow na Białorusi to ona juz w nich nie zamierza kandydowac, a wiec nowego kontrkandydata musialaby wylonic opozycja ktora ani nie stanowi monolitu ani nie posiada charyzmatycznych, zdolnych do postawienia sie Łukaszence przedstawicieli

Re: Białoruś: Setki tysięcy osób bierze udział w Marszu Jedności w Mińsku

da®®io
tego batiuszkę Ł. moze tylko wyeliminowac wariant rumunski, ale dopiero wtedy gdyby impuls do ostatecznej rozprawy z dyktatura
 wyszedłby od Armii

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

Witam i pozdrawiam Obu Panów! No widzicie,dopiero Bialorusini i ich dazenia wolnosciowe sklonily mnie do zarejestrowania sie na Nabble..Bo jak przypomne sobie ubiegle lato,kiedy zwiedzalam piekny Minsk,ale...pusty na tych placach ogromnych,gdzie cos wisialo w powietrzu i czulo sie,ze niebawem cos peknie w tym narodzie.. To samo w Grodnie,Brzesciu,Nowogrodku...Cisza...podejrzana cisza jak przed burza..Tylko te prososyjskie akcenty i obchody panstwowych swiat...na wielka skale,ogrom flag i kolorow czerwono-zielonych łopocacych na wietrze...Rybak nad Niemnem niesmialo sie usmiechajacy ,ze niby papa Ł. jest ok...a w sercu żal widoczny...Jak wjezdzalismy noca do Warszawy to w porownaniu z oswietlonym na maksa Minskiem wydala mi sie mala wioska na koncu swiata...Tak,Mińsk jest piekny ,ze swoimi obiektami sportowymi na skale swiatowa..Zycze Bialorusinom aby  pokojowo przeszli ten proces...Niemniej mysle,ze skonczy sie Rumunia../// Porownujac obu "monarchow" to jednak chyba Nicolau miał wiecej za uszami...Papie Ł.wystarczy dozywocie...PS.Przepraszam,niestety moga od mej pisowni bolec oczy...///Rozumiem..To nie brak szacunku,prosze zrozumiec...

Re: Białoruś - protesty i strajki 2020

da®®io
hej Lwiczko, skoro zdecydowałas się na rejestrację to teraz zaprezentuj jakiś fajny awatar - ja tutaj zajrzałem przelotnie po dłuższej przerwie i nawet nie wiem kiedy znów się pojawię bo mam bardzo zły i zdołowany nastrój
12