Bociany z Sokółki 2018

Bociany z Sokółki

Gniazdo bocianie: oryginalny kanał z bocianami na YouTube <<--

Podczas zaglądania do bocianów udało mi się pstryknąć kilka fotek na pamiątkę, poniżej niektóre z nich

Re: Bociany z Sokółki

Re: Bociany z Sokółki

Re: Bociany z Sokółki 2018

Re: Bociany z Sokółki 2018

Re: Bociany z Sokółki 2018

Wenus
Ojej, wiele wspomnień związanych z tymi boćkami zostanie już ze mną na zawsze, pamiętam jak się ucieszyłam kiedy wykluło się pierwsze jajo.
Widziałam kilka dni temu piękny spektakl na niebie - mnóstwo bocianów krążących stadami na niebie, podobno uczą się wykorzystywać sierpniowe prądy wstępujące. Chodzi o to aby jak najmniej machać skrzydłami tylko wykorzystywać wiatr i się nie męczyć w tym dalekim locie do Afryki.

Re: Bociany z Sokółki 2018

Fajnieeee...dzieki Marcin,przywołałes piekne wspomnienia:)) Przyznaje,ze...uhm.../ktos sie tez przyzna?))/,ze chyba bylam najwierniejsza fanka naszych bockow...codzienne obserwacje tak łacznie po 5 min dziennie by sie zebralo..:)) tęskno mi bedzie,sentymentalny zwierzaczek ze mnie:)))  Podobnie jak Ty Wenus-czesc!- widzialam cudne spektakle bocinowe na niebie ..juz odfruwaly,ale ze Szwecji lecialy w cudownych szeregach..Niech szczesliwie nam doleca!

Re: Bociany z Sokółki 2018

Wenus
Mówią, że jak bociany odlecą do 20 sierpnia to zima przyjdzie szybko, a jak po 20-tym to im później, tym dłuższa i cieplejsza będzie jesień.
12