Forum Magia — afera

Ana napisała: "pamietam słynną Sagittkę"

Tylko z tego co pamiętam, to Ana pojawiła się na forum Magia już po Sagittce. Pamietam, że czasami wspominałem jej o Sagiitce i twierdziła, że jej nie zna z forum.  Więc prawdopodobnie wdarł się tutaj błąd lub coś pomyliła...

Re: Forum Magia — afera

http://multi-forum.46349.x6.nabble.com/Na-forum-Magia-Onet-pl-trafi-em-w-2006-2007-roku-td7619.html

Re: Forum Magia — afera

Czytałam ten wątek...nie znam sagitki i reszty...ale niech nie przesadza ze tam było
wszystko cacy!...to jest ten syndrom wiesz...ze w przeszłości wszystko było fajne;)...

Re: Forum Magia — afera

mnie na tej " Magii " nie było, więc nie dyskutuję, ale mam wrazenie ze " okrutnica " zalożyla ten wątek zeby rozpętać konflikt - niby wspomina to forum z sentymentem, a z opisu wygląda ze  bylo tam takie marsowe bagienko z wielonickami, podszywaczami i jeszcze placze ze to se ne vrati - a Atlantyda to czym się różni od tej legendarnej magii?-dziwna osoba

Re: Forum Magia — afera

hiena
Ja byłam tam...przeżyłam kilka „przeprowadzek”...byliśmy na jakiejś czytelni...na marsie i cholera wie gdzie jeszcze?...tam tez były wojny ale inne...nie było tak jak dziś czyli...ty lewaku marksisto...Żydzie...://...

Re: Forum Magia — afera

...zawsze taka byla...dlatego napisalam tam- jest druga po Serenity najwieksza intrygantka na forum..tym czy tamtym..tak juz ma..Bardziej krzykliwa od pierwszej..Wywoluje tym Iluma..stary numer...podobnie jak z Szu bylo hihi...łkała i wywolywala niby mimochodem..a na lzy damskie panowie czuli zwykli byc:)) pozdrawiam!