Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

,-2

Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

,-2
,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

dziewczyna w perłowej sukience
Ana, dlaczego Grey lubi seks perwersyjny?
,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

dziewczyna w perłowej sukience
Nie wiem czy kogoś tak naznaczonego można nauczyć miłości?
Gdyby odjąć muzykę z tych klipów...miedzy tą parą jest uwodzenie, ale nie ma chemii. Nie wiem jak w filmie.
,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

,-2

Re: Byliście w kinie na "Ciemniejszej Stronie Greya"?

dziewczyna w perłowej sukience
No tak...żyjemy w czasach szybkich znajomości, szybkiego seksu i szybkich zmian. Jeśli nam coś nie pasuje faceta zawsze można wymienić, a mężczyźni kobiety, bo przecież to nie dom z wpisem do księgi wieczystej.
Teraz nawet płatki z mlekiem trzeba jeść na śniadanie w sposób seksowny.