CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
Nie wiedziałam o tym... co prawda nie mam ani jednego tatuażu ale bardzo dużo moich znajomych je ma, podobno to też nałóg.

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Nie wiem jak Twoja fryzura ale moja z rana to jest na a la św. pamięci Zbigniewa Wodeckiego i to jest moje utrapienie :/

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Na własne oczy widziałam wypis ze szpitala - jeden z braci ma AB rh2+,  a drugi ma AB Rh- co też nie jest popularną grupą krwi.

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus napisał/a
Nie wiem jak Twoja fryzura ale moja z rana to jest na a la św. pamięci Zbigniewa Wodeckiego i to jest moje utrapienie :/
Dlaczego utrapienie? Silme osobowości mają takie fryzury więc powinnaś sie cieszyć :D

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Nałóg lub oznaka członkowstwa polskiej filii yakuzy

PS: Twe koleżanki mają wszystkie palce u dłoni? ;)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
Filii za przeproszeniem czego??? ;)
ad ps. zaobserwowałam, iż mają wszystkie palce, mało tego - przyozdobione manicurem hybrydowym, co już tak spowszedniało, że staje się wręcz nudne ;)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Ryo2
Yakuzy czyli japońskiej mafii. W światku przestępczym są chyba najbardziej wytaupowaną organizacją no i mają tendencje do obcinania sobie palców gdy wkurzą oyabuna (szefa)

Tu możesz owych dżentelmenów pooglądać (jak znajdziesz jakieś podobieństwo do tatuaży koleżanek to czuj się ostrzeżona) :D

https://demotywatory.pl/4652145/Ss-tatuaze-bardzo-zle-dobre-swietne-oraz-arcydziela-malowane

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

da®®io
widzę na google że w Wa-wie jest salon tatuażu " Yakuzza "
1234