CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus
Podejrzewam, że i nasze fryzury mają ze sobą wiele wspólnego ;)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Książeczka zdrowia dziecka?:))...tez mam taka grupę...czytałam ze jest jedna z...naj
rzadszych w Polsce...nomadzi i koczownicy noszą ten płyn w sobie...a Ronaldo jak...
w końcu jest czy był dawca?...
Tam? Aaacha...tylko gdzie ja na wszystkich bogów ciepłem tą książeczkę
Dzięki za info Hienko :D
A co do Ronaldo to ponoć od dawna oddaje i nawet tatuaży sobie nie robił by móc oddawać :)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus napisał/a
Podejrzewam, że i nasze fryzury mają ze sobą wiele wspólnego ;)
zwłaszcza rankiem?

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Hej:)...nie słyszałam o takiej co ma twój kuzyn ale to jakiś unikat musi być!...grupa
A nosi najwiecej ludzi w Polsce...a teraz już wiem czemu się tak dobrze rozumiemy:)

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

To jak ktoś ma tatuaże to nie może być dawcą krwi?

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

hiena
Przećz tatuaże można dostać różne choroby...jak np w salonie nie ma higieny...igła brudna...to zaraz można coś złapać...

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Wenus napisał/a
To jak ktoś ma tatuaże to nie może być dawcą krwi?
Nie może zdaje się przez pół roku od chwili zrobienia tatuażu

Re: CR7 , oddawanie krwi i Białystok ;)

Nie ma sprawy...chyba mi się przypomniało ze mówili w tv jak był mundial o tym...
1234