Ciekawostka - zapomnieli o oficjalnym, narodowym przetargu na reklame? ;))

Ciekawostka - zapomnieli o oficjalnym, narodowym przetargu na reklame? ;))

Kpt.Wojtek
 Polska Fundacja Narodowa. "Zamiast polskiego orła na żaglu 'I Love Poland' pręży się arabski jastrząb"

W sobotę w mediach społecznościowych pojawiły się zdjęcia luksusowego jachtu Polskiej Fundacji Narodowej z żółtym żaglem, napisem "Abu Dhabi Ocean Racing" oraz logo linii lotniczych. Jacht miał promować Polskę w ramach akcji "I Love Poland". Jak przekazał rzecznik PFN Temistokles Brodowski, sprawa jest wyjaśniana;))

Re: Ciekawostka - zapomnieli o oficjalnym, narodowym przetargu na reklame? ;))

Sputnik
To ma na pewno ukryte znaczenie - ot taka dywersja narodowo-patriotyczna.
Swoją drogą na "żyletki" lub inne wióry poszedł jacht szkolny "Zawisza", to z żagli robią ekskluzywne torebki damskie. W sumie dla mnie to recykling jest ok. no i ten prestiż, że materiał opłynął cały Świat :) Serio piszę!
Na TokFM słyszałem i się wznieciłem by kupić Lasce na prezent  taki tobołek bo torba to baaardzo ważna rzecz dla Kobiet. Aleee lipa bo powstało jedynie 20 sztuk.  Ech...

Re: Ciekawostka - zapomnieli o oficjalnym, narodowym przetargu na reklame? ;))

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
W sumie to przyszło mi na myśl takie strollowanie rowu Kaczyńskiego tuż po otwarciu narodowo-patriotycznego przekopu Mierzei Wiślanej jak ów jacht grzężnie w blasku fleszy, kamer na -live- kurwizji i całej wierchuszki pisdeuszy - to by był materiał

Re: Ciekawostka - zapomnieli o oficjalnym, narodowym przetargu na reklame? ;))

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Stadnina koni w Janowie wydzierżawiła bezcenną klacz i... tyle ją widziano!

Encarina urodziła się w 2017 roku w Janowie Podlaskim w należącej do Skarbu Państwa hodowli. Już jako dwulatka została czempionem. W 2019 roku we francuskim Menton zdobyła nagrodę dla najlepszego konia hodowli i własności europejskiej.

Jak komentuje w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Alina Sobieszak, specjalistka od koni czystej krwi prowadząca „Araby Magazine", wielu ekspertów z zagranicy ze zdziwieniem pytało ją wtedy, czy to rzeczywiście prawda, że Encarinę można wydzierżawić. Okazało się, że to była prawda, a Encarina w listopadzie 2019 roku została wydzierżawiona na Bliski Wschód do Arabii Saudyjskiej.
czytaj dalej
https://www.fakt.pl/pieniadze/biznes/janow-podlaski-wydzierzawiona-klacz-encarina-nie-raca-do-polski/teje4b7
PS.
A moze zagiel dostali w barterze za klacz i teraz uszyja z niego narodowe wory ze znakiem Polski Walczacej i portretem JP2;)
Kpt.Wojtek 🌟